کد خبر: 13967 A

میانه هستی و نیستی در نمایشگاه "مغاک"/ نمایش آثار افروز هوشنگ در گالری مژده

میانه هستی و نیستی در نمایشگاه "مغاک"/ نمایش آثار افروز هوشنگ در گالری مژده

مجموعه مغاک تحت تاثیر «فلسفه دو نزد نیچه» و «حکیم عمر خیام» شکل گرفته است.

ایران آرت : نمایشگاه "مغاک" با نمایش 11 اثر از افروز هوشنگ، جمعه 24 آذر ماه در گالری مژده افتتاح می‌شود.

افروز هوشنگ، هنرمند درباره برگزاری نمایشگاه "مغاک" گفت: در مجموعۀ پیش رو سعی کرده‌ام تا واژۀ «هست» را به‌عنوان نمودی از هستی در نظر بگیرم و با توجه به ترکیب‌بندی‌های مختلف بر نمودهای مختلف هستی تأکید گذارم.

هوشنگ  تصریح کرد: نمایشگاه مغاک بسیار تحت تأثیر «فلسفه دو نزد نیچه» و «حکیم عمر خیام» است چرا که من نزدیک به 6 سال است که در بابِ شخص و شخصیت تاریخی خیام مطالعه می‌کنم.

این هنرمند که سال‌ها سابقه کار خطاطی و در ساله‌های اخیر نقاشی‌خط را در کارنامه کاری خود دارد، تصریح کرد: کارهای من در بدو امر با خطاطی به شکل کلاسیک آغاز شد تا جایی که در 13 سالگی توانستم مدرک ممتاز انجمن خوشنویسان را در خطِ نستعلیق در محضر استاد امیرخانی و شکسته را در محضر استاد کابلی دریافت کنم.

IMG_20171212_220848

هوشنگ  درباره نوع آثار نمایشگاه مغاک گفت: آثار نخستِ نقاشی‌خط من با نظر مثبت منتقدان همراه بود و در نمایشگاه اخیر شاید بتوان گفت شاهدِ حرکت آن مجموعه به سوی نقاشی‌های آبستره اکسپرسیون هستم.

نمایشگاه مغاک جمعه 24 آذرماه از ساعت 16 الی 20 افتتاح می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند تا یکم دی ماه به گالری مژده واقع در: سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، خیابان 18 شرقی، پلاک27، زنگ یک مراجعه کنند. 

گالری مژده افروز هوشنگ نمایشگاه مغاک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین