کد خبر: 1506 A

بزرگ ترین نمایشگاه گروهی در گالری شکوه/600 اثر

بزرگ ترین نمایشگاه گروهی در گالری شکوه/600 اثر

در این نمایشگاه هنرمندان پنج تا 40 ساله حضور دارند.

ایران آرت : بزرگترین نمایشگاه گروهی نقاشی کارهای کوچک توسط گروهی از هنر جویان آتلیه ی آهو عصر جمعه بیست و دوم بهمن ماه در گالری شکوه برپا می شود.

این سومین نمایشگاه گروهی این آتلیه است که در آن 600 اثر از 59 هنرجو به روی دیوار می رود. در این نمایشگاه آثاری با تم موضوعی متنوع در ابعاد کوچک و با تکنیک های مختلفی چون آبرنگ، اکریلیک، رنگ روغن، کلاژ و چاپ بر روی بوم و کاغذ به تماشای عموم گذاشته می شود. 

هنرجویان در این نمایشگاه بین 5 تا 40 سال سن دارند و آثارشان را در کنار نقاشی های استادشان ابوالفضل همتی آهویی در این نمایشگا به تماشا خواهند گذاشت. آهویی نیز در این نمایشگاه 50 اثر نقاشی در ابعاد کوچک ملهم از اشعار حافظ را ارائه می دهد. 

آثار این نمایشگاه با ابعاد بسیار کوچک ، تم موضوعی و تکنیک های مختلف و با قیمت های پایینی عرضه خواهد شد تا مخاطبان را تشویق کند که اثر هنری مطابق با سلیقه خود را خریداری کنند. 

سومین نمایشگاه گروهی نقاشی آتلیه آهو تا 27 بهمن ماه در گالری شکوه دایر خواهد بود و علاقمندان می توانند همه روزه (به جز پنجشنبه ها) از ساعت 16 تا 20 از این آثار درخیابان فرمانیه، بلوار اندرزگو،کوچه سلیمی شمالی کوچه امیرنوری،شماره 19  گالری شکوه دیدن نمایند.

 

گالری شکوه بهنوش فروتن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین