کد خبر: 24823 A

جای بچه‌ها در گالری‌های هنری «هست» / لیلی گلستان: سختی حضور کودکان را به جان بخریم

جای بچه‌ها در گالری‌های هنری «هست» / لیلی گلستان: سختی حضور کودکان را به جان بخریم

حضور کودکان در فضاهای عمومی هنر این روزها بحث داغ فضای مجازی است. لیلی گلستان معتقد است باید سختی حضور آنها را به جان بخریم تا کودکان‌مان در فضای هنر رشد کنند.

ایران آرت: مساله حضور کودکان در فضاهای عمومی مثل رستوران، سینما و کنسرت موسیقی در روزهای گذشته یکی از بحث‌های داغ فضای مجازی بود. برخی موافق حضور کودکان هستند و مخالفان را متهم به بی‌حوصلگی و زیر پا گذاشتن حقوق والدین می‌کنند. مخالفان هم می‌گویند که جای بچه‌ها در محیط‌های مخصوص به خود آنهاست و همه وظیفه ندارند طاقت سروصدای آنها را داشته باشند.

در همین زمینه، لیلی گلستان مدیر گالری گلستان درباره حضور کودکان در گالری‌ها و ممنوعیت ورود کودکان در برخی گالری‌ها به خبرنگار مهر گفت: اصلاً موافق ممنوعیت حضور کودکان در گالری‌ها نیستم و خودم نیز هیچوقت چنین کاری نکردم که مانع حضور آنها شوم.

وی بیان کرد: به نظر من اگر کودکان از سن پایین به گالری بیایند، شلوغ کنند و حتی جیغ بکشند اشکالی ندارد زیرا درنهایت باعث می شود آنها با فضاهای هنری و هنر همنشین باشند.

گلستان تاکید کرد: همین که چشم کودکان با هنر آشنا می شود برای من کفایت می کند، همچنان که خودم نیز فرزندانم را از بچگی به گالری گردی می‌بردم.

وی در پایان با ابراز خوشحالی از عملکرد خانواده هایی که  فرزندان خود را به گالری ها می برند، گفت: تمام سختی های حضور کودکان در گالری را به جان می‌خرم تا فرزندان این سرزمین با هنر آشنا شوند و این رفتار فرهنگی، فرهنگسازی شود. به همین دلیل از حضور کودکان در گالری گلستان استقبال می‌کنم.

 

لیلی گلستان گالری گردی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین