کد خبر: 2653 A

مادر و کودک همپای هم؛ بدون مرز برای استقبال از اکسپوی مازندران/ ۷ فرصت گالری گردی مازندران در پیشخوان تجسمی ایران آرت

مادر و کودک همپای هم؛ بدون مرز برای استقبال از اکسپوی مازندران/ ۷ فرصت گالری گردی مازندران در پیشخوان تجسمی ایران آرت

مهم ترین رویداد تجسمی این هفته مازندران، فروش آثار هنری هنرمندان این استان است.

ایران آرت: در هفته پیش رو نگارخانه های استان مازندران علاوه برپایی نمایشگاه های هنرمندان، رویداد های مهم دیگری را نیز برنانه ریزی کرده اند؛ از فروش آثار هنری تا کارگاههای تخصصی و جشن و موسیقی.

هنر: گالری هنر بابل از روز چهارشنبه نمایشگاه نقاشی طیبه یزدانی را با عنوان "مشق شب" میزبانی خواهد کرد. این نمایشگاه که مروری ست بر آثار نقاشان بزرگ ایران و جهان ۱۸ الی ۲۰ اسفند از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در خیابان شریعتی، کوچه معلم 4، گالری هنر بابل دایر خواهد بود.

روحا: نمایشگاه گروهی طراحی بدون مرز با عنوان "بی در" از ۱۸ تا ۲۰ اسفند در نگارخانه روحا بابل برپا خواهد بود و به ارائه آثاری از پرناز داداشی، رقیه صیادی، معصومه آهی، علی فاضلی، امین محمدی، شعیب گرگانی، مصطفی حاجی تبار، محرمعلی پاشا زانوسی، مجید کامرانی، محمدرضا رهبر، رضا مهدی نیا، امیر گل زاده و روحا تیموری اختصاص خواهد داشت. علاقه مندان می توانند در تاریخ مقرر از ساعت ۱۶ الی ۲۱ از این نمایشگاه  به نشانی بابل، پشت موزه گنجینه، برج بن، کوی حافظ ۱۴، نگارخانه هنری آموزشی روحا دیدن فرمایند.

هفت آینه: جلال الدین مشمولی ورکشاپی تحت عنوان "مرکب باز" از ساعت ۱۵ تا ۱۹ روز پنجشنبه ۱۹ اسفند در گالری هفت آینه ساری برگزار خواهد کرد. این کارگاه یک روزه با تعداد محدود اما رایگان برای عموم و با هماهنگی قبلی در ساری، میدان راه آهن، خیابان مازیار، مازیار یکم برپا خواهد شد.

خانه هنر: رضا یونسی نمایشگاه آثار فلزی و قلمزنی خود را با عنوان "مس نگار" در خانه هنر آمل برپا می دارد. این نمایشگاه از ۲۰ تا ۲۵ اسفند در خانه هنر آمل به نشانی خیابان امام خمینی، آفتاب ۳۱، کوچه شهید درزی ۳، پلاک ۳۵ برقرار است.

نوران: نمایشگاه هنری-فرهنگی "مادر همپای کودک" که به هنر خانگی مادران در کنار نقاشی کودکانشان اختصاص دارد را نگارخانه نوران قائمشهر بانی خواهد بود. این رویداد یک روزه که با اجرای موسیقی زنده کودکان، رنگ آمیزی غرفه هنرخانگی مادران توسط کودکان و آتش بازی و سرگرمی همراه خواهد بود  در روز جمعه از ساعت ۱۴ در گالری نوران قائمشهر واقع در خیابان ساری، یاس ۵۹، انتهای شهدای دوم برپا خواهد شد.

بهزاد: نمایشگاه گروهی "حجم سفید" به آثار سرامیکی  فاطمه رزقی، صدیقه یدالله پور، سحر امینی زاده، زهرا کریمی و میثم عفتی اختصاص دارد که از ۲۰ تا ۲۵ اسفند در گالری بهزاد قائمشهر به نشانی خیابان ساری، روستای ساروکلا، خیابان شهدا، روبروی تکیه نوبنیاد از ساعت ۴ تا ۸ عصر دایر است.

آرت(هنر): چهارمین اکسپوی فروش آثار هنرمندان مازندران از روز جمعه ۲۰ اسفند در گالری هنر ساری برپا خواهد شد. آثار ممتاز هنرمندان سراسر استان، در چهار گرایش طراحی، نقاشی، تصویرسازی و چاپ که توسط هیئت داوران دستچین شده اند؛ از ۲۰ تا ۲۵ اسفند و از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۹:۳۰ در گالری هنر ساری واقع در خیابان فرهنگ، انتهای سعدی، روبروی کوچه عرفان برای نمایش و فروش به دید عموم خواهد رسید.

 

 

 

گالری گردی گالری های مازندران
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین