کد خبر: 33347 A

از آخرین اتفاق 97 چه خبر؟ /پیشتازی احصایی و دلبری/ مژده طباطبایی :عیدی دادن اثر هنری فراگیر می شود

از  آخرین اتفاق 97 چه خبر؟ /پیشتازی احصایی و دلبری/ مژده طباطبایی :عیدی دادن اثر هنری فراگیر می شود

نمایشگاه "آخرین اتفاق 97" گالری مژده با فروش خوب، این روزها در حال برگزاری است.

ایران آرت : مژده طباطبایی مدیر گالری مژده با اعلام این خبر که بیش از ۴۰ اثر در این نمایشگاه به فروش رفته است گفت:" با وجود پایان یافتن تاریخ نمایشگاه، به دلیل استقبال مخاطبان آثار را از روی دیوار بر نداشتیم و آنها می‌توانند تا پایان هفته، پس از تماس گرفتن با گالری و هماهنگی قبلی برای خرید آثار به گالری مراجعه کنند."


طباطبایی درباره آثار به فروش رفته در این مجموعه گفت: " آثار بسیار متنوعی در زمینه عکس، نقاشی، حجم، خط و چاپ دستی از هنرمندان صاحب‌نام و هنرمندان جوان را ارائه کردیم. چیدمان آثار به گونه‌ای بود که کار جوان‌ها و اساتید در کنار هم قرار گرفته بود. با توجه به قیمت‌های در نظر گرفته شده برای آثار، ارزان‌ترین اثر به فروش رفته در این نمایشگاه عکس‌هایی به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان و گران‌ترین نیز اثری متعلق به استاد محمد احصایی به مبلغ ۴۵ میلیون تومان بود. در این نمایشگاه آثاری از اساتیدی مانند علی گلستانه، منوچهر نیازی، رضا مافی، ناصر اویسی و... در کنار آثار جوان‌ها به فروش رسید و بیشترین تعداد آثار فروخته شده از یک هنرمند چهار مجسمه متعلق به امیر حسین دلبری است."

او درباره مخاطبان این نمایشگاه گفت:" عده‌ای از خریداران تنها به دنبال آثار اساتید بودند و مستقیماً به آنها مراجعه می‌کردند، اما عده‌ای دیگر آثاری را که مناسب بودجه و سلیقه شان بود خریداری می‌کردند. به طور کلی در این نمایشگاه مخاطبان عکس بسیار زیاد بودند و بیشتر عکس‌های ارائه شده در این نمایشگاه آثار سیاه و سفید، صحنه‌آرایی شده و عکس تئاتر بودند. با توجه به اینکه بیشتر مخاطبان به دنبال آثاری با قیمت مناسب بودند آثار عکاسی بیش از همه به فروش رفت. قیمت این نوع آثار از ۵۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان بود و گران‌ترین آنها به مجید کورنگ بهشتی تعلق داشت."

طباطبایی درباره نمایشگاه‌های فروش پایان سال گفت:" این نمایشگاه‌ها در صورتی موفق است که آثار به نمایش درآمده بتواند همه نوع سلیقه‌ای را تامین کند و قیمت آثار واقعا ارزان باشد. ما تلاش کردیم که حتی آثار اساتید از بازار هنر ارزان‌تر باشند زیرا در این صورت است که خرید بیشتر می‌شود. پایان سال زمان خوبی برای فروش ویژه آثار هنری است زیرا عده زیادی قصد هدیه دادن آثار هنری دارند و چه خوب می شود این امر با کمک رسانه ها و فرهنگ سازی فراگیر شود."

دراین نمایشگاه گروهی، آثار جمعی بزرگ و بسیار متنوع از هنرمندان با رویکردها و سلایق هنری مختلف به نمایش است.آثاری از منوچهر نیازی، کیارش یعقوبی، الهام عظیمی، رضا بیگناه، محسن کرمی، مجید کورنگ بهشتی، احد قدیری، محسن رزاقی، بابک حقی، علیرضا اسماعیلی، امیرحسین دلبری، نادر افشاری، مهدی منصوری، سهیل بهروزی، بابک حقی، مهدیه افشار، ساینا قادری، محمدرضا ماندنی، غزاله صداقت، روزبه غلامی، عطا محمدی، مسعود قرائی، امید شلمانی، امیر علیمی، علیرضا مرزبان، نازلی عباسپور، میلاد کارآموز و…

آخرین اتفاق 97 را در گالری مژده به نشانی سعادت آباد، علامه شمالی، کوچه هجدهم شرقی،پلاک 27 تا پایان این هفته و با تعیین وقت قبلی می توانید ببینید.

 

 

مژده طباطبایی گالری مژده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین