کد خبر: 3438 A

کمپین حمایت هنرمندان از دومین سالانه هنرهای شهری

داریوش اسدزاده: کلان شهر تهران به رویداد «بهارستان» نیازمند است

داریوش اسدزاده: کلان شهر تهران به رویداد «بهارستان» نیازمند است

داریوش اسدزاده بازیگر پیشکسوت معتقد است؛ کلان شهری مانند تهران نیازمند رویدادی همچون «بهارستان» است تا روحیه شهروندان را زنده کند

به گزارش ایران آرت به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛ داریوش اسد زاده بازیگر باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون با اشاره به برگزاری دومین سالانه «بهارستان» درباره تاثیرات گسترش زیباسازی معابر شهری در تمام مناطق تهران متذکر شد: همیشه اگر هوای تهرام سالم و پاک باشد مدتی در حوالی خیابان‌های اطراف منزل‌ام قدم می زنم و ساعتی را در کوچه و خیابان می‌گذرانم. برای من و خیلی دیگر از شهروندان دیدن زیبا و نوشدن معابر و پیاده روها به دست هنرمندان جوان خیلی روحیه بخش و جذاب است و باعث می شود از این حضورم در خیابان لذت بیشتری ببرم.

این پژوهشگر عرصه هنرهای نمایشی در بخش دیگر سخنانش گفت: کلان شهر شلوغ و آلوده ای مثل تهران نیاز اساسی دارد که در فواصل مختلف مثل همین نو شدن سال، مورد غبار رویی و زیبا شدن قرار بگیرد و رنگ خاکستریش با رنگ‌های گرم و سرزنده و شاد عوض شود و مردم هم با دیدن رنگ، زیبایی و هنر ایام خوشی را در محیط بیرون از منزل تجربه خواهند کرد.

اسدزاده در پایان گفت: از سال گذشته که رویداد «بهارستان» برگزار شد منتظر بودم تا ببینم امسال چه اتفاقی در شهر می افتد و این روزها که در شهر قدم می زنم از هنر، هنرمندان جوان لذت می برم و معتقدم اگر این روند ادامه داشته باشد، آینده زیبای شهر تهران به دست هنرمندان رقم خواهد خورد.

لازم به یادآوری است، دومین رویداد هنری «بهارستان» به همت سازمان زیباسازی شهر تهران، همزمان با نوروز سال ۱۳۹۶ در بخش‌های نقاشی دیواری، مجسمه، هنرهای محیطی و تخم‌مرغ‌های نوروزی در سطح شهر تهران برگزار می‌شود و تا اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

 

داریوش اسدزاده سالانه بهارستان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین