کد خبر: 3468 A

کمپین حمایت هنرمندان از دومین سالانه هنرهای شهری

رضا رویگری: «بهارستان» نشاط نوروز را دو چندان کرده است

رضا رویگری: «بهارستان» نشاط نوروز را دو چندان کرده است

رضا رویگری بازیگر باسابقه تئاتر، سینما، تلویزیون معتقد است؛ سالانه هنرهای شهری «بهارستان» نشاط ایام نوروز را مضاعف کرده است.

به گزارش ایران آرت به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، رضا رویگری خواننده و بازیگر باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون با اشاره به برگزاری دومین سالانه هنرهای شهری «بهارستان» گفت: از دوران کودکی تا به امروزعید نوروز را دوست داشته‌ام و سپری کردن این دو هفته همیشه برایم لذت‌بخش و پر خاطره بوده است. در این ایام زیبایی طبیعت باعث می‌شود روحیه و حال آدم خوب شود. اما در سال‌های اخیر با همت متولیان شهری نو و زیبا شدن معابر و خیابان‌ها با استفاده از آثار هنری باعث شد این خوشحالی و نشاط برای من دوچندان شود و انگاری شهر تبدیل به یک گالری زیبا و خوش و آب رنگ شده است.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «مختارنامه» با تاکید بر لزوم حمایت از هنرمندان جوان افزود: طرح‌هایی فرهنگی و هنری نظیرسالانه هنرهای شهری «بهارستان» جدا از اثراث زیباشناسانه و هنری‌اش باعث می‌شود هنرمندان جوان هم این دلگرمی را به دست بیاورند که کارشان در یک مقیاس وسیع و همه‌گیر مورد توجه مردم قرار بگیرد.

لازم به یادآوری است، دومین رویداد هنری «بهارستان» به همت سازمان زیباسازی شهر تهران، همزمان با نوروز سال ۱۳۹۶ در بخش‌های نقاشی دیواری، مجسمه، هنرهای محیطی و تخم‌مرغ‌های نوروزی در سطح شهر تهران برگزار شد و تا اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

 

سالانه بهارستان رضا رویگری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین