کد خبر: 384 A

1340 نقاش؛ چه کسی مسافر آلمان می شود؟ /آغداشلو داوران را تعیین کرد

1340 نقاش؛ چه کسی مسافر آلمان می شود؟ /آغداشلو داوران را تعیین کرد

سیف الله پویاراد خبرهایی تازه از دوسالانه نقاشی دامون فر اعلان کرد:

ایران آرت : شورای انتخاب آثار دوسالانه نقاشی دامون فر توسط آیدین آغداشلو( رییس شورای داوری ششمین دوره) معرفی و کارش را آغاز کرده است. 

سیف الله پویاراد، مدیر دوسالانه نقاشی دامون فر ویژه جوانان زیر 25 سال ایران با اعلام خبر فوق گفت :" در مهلت تعیین شده  3050  اثر از  1340  هنرمند به دبیرخانه این دوسالانه رسیده است."

او گفت:" با نظر استاد آغداشلو، هیات انتخاب آثار این دوره عبارتند از خانم ها معصومه مظفری، گلناز فتحی و آقای پویا آریان پور که کار اولیه انتخاب آثار بر روی cd را به انجام رسانده و از پذیرفتگان مرحله نخست خواسته شده اصل آثار را تحویل دهند تا مرحله دوم داوری و تعیین آثاری که به بخش نمایشگاهی راه می یابند آغاز شود. "

او خاطر نشان کرد:" مرحله سوم داوری که برگزیدگان  ششمین دوره دامون فر را اعلام خواهند کرد، با نظر استاد آغداشلو در خبرهای بعدی معرفی می شوند. "

پویاراد استقبال جالب توجه جوانان از این رویداد ملی را مایه مباهات و دلگرمی خواند و گفت:" خوشحالم که دامون فر به سکویی برای دیده شدن جوان ها بدل شده است. "

نفر نخست ششمین دوسالانه نقاشى دامون فر مسافر آلمان خواهد شد و میهمان آکادمى هنرى فابرکاستل خواهد بود. به نفرات بعدى هم جوایز ارزنده اى اهدا مى شود؛

این دوسالانه به همت گالرى دامون فر با همکارى کویلو برند ایرانی آلمانی، فابرکاستل آلمان ، کانسون و پ ب او فرانسه از 20 دی ماه در گالرى پردیس ملت افتتاح مى‌شود.

 

 

 

 

 

آیدین آغداشلو سیف الله پویاراد دوسالانه نقاشی دامون فر فابرکاستل کویلو پویاراد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین