کد خبر: 40554 A

کهکشان عشق رحمان احمدی ملکی در گالری ایده

کهکشان عشق رحمان احمدی ملکی در گالری ایده

ایران آرت: نمایشگاه انفرادی رحمان احمدی ملکی با عنوان “کهکشان عشق”عصر  جمعه ۱۲ مهرماه ساعت ۱۶ الی ۲۰ در گالری ایده آغاز به کار می کند.

احمدی ملکی در توصیف و معرفی این نمایشگاه این متن را منتشر کرده است:" فرآیند گذر از مرحله ای به مراحل بعدی در روند کار هنری، نه مقوله ای کاملاً ارادی و خوآگاهانه است و نه صرفاً شهودی و ناخودآگاه. در این تغییر بطنی و صوری توامان قدم به قدم، هنرمند عناصری از مرحله قبل را جا می گذارد و عناصر دیگری راخواسته یا ناخواسته جایگزین آنها می سازد، در عین حال که دستاورد ها و خصایصی از مقطع و مقاطع قبل همواره در فعالیت او جاریست که خصوصیت سبک و شیوه کار شخصی او را تعریف می کند

مجموعه “کهکشان عشق” به همراه چند مجموعه دیگر در طی سال های اخیر بر همین منوال و روند شکل گرفته است. چند سالی است که به دلیل پافشاری بر استمرار اجرای آثار و عدم نمایش آنها، همچنین مشغله های آموزشی و پژوهشی، با مخاطبان نقاشی ام فاصله گرفته ام، در این راستا بی تردید در روند نقاشی من تغییراتی به وجود آمده که آنها را متعجّب خواهد کرد اما آن خصیصه ساختاری همچنان در این آثار نیز جاریست و همین مسئله نگاه مخاطبانم را برای ارتباط مجدد مهیا ساخته تعجّب آنها را فرو خواهد نشاند."

نمایشگاه رحمان احمدی ملکی تا ۱۷ مهرماه هر روز از ساعت ۱۰ الی ۲۰ دایر خواهد بود.

گالری ایده رحمان احمدی ملکی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین