کد خبر: 41774 A

هشت چشمه کاشان و مهران مهاجر،مهرداد نجم آبادی، محمد ستاری و پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران

هشت چشمه کاشان و مهران مهاجر،مهرداد نجم آبادی، محمد ستاری و پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران

فضای هنری هشت‌چشمه کاشان میزبانِ نشستی با موضوع تحلیلِ نمایشگاه عکس تجربه سوم؛ کاشان، آثار سومین سالانه عکس دانشگاه تهران

ایران آرت: فضای هنری هشت‌چشمه کاشان میزبانِ نشستی با موضوع تحلیلِ نمایشگاه عکس تجربه سوم؛ کاشان، آثار سومین سالانه عکس دانشگاه تهران، با حضورِ اساتید عکاسی پردیس هنرهای زیبا، محمد ستاری، مهرداد نجم آبادی و مهران مهاجر بود.

در این نشست که با استقبال بسیار خوب هنرمندان، دانشجویان و هنردوستان کاشانی مواجه شد، ابتدا ستاری تاریخچه‌ مختصری از چگونگی روندِ شکل‌گیری رشته کارشناسی عکاسی در دانشگاه تهران را برای شرکت کنندگان تشریح کرد. سپس نجم‌آبادی با تشکر از حسین فرمانی و برادران روشن بخت که زمینه برپایی نمایشگاه کاشان را فراهم آورده‌اند، نمایش آثار دانشجویان در فضاهای هنری خارج از دانشگاه و همچنین برگزاری نمایشگاه آثار آنان در شهرهای مختلف را، بسیار با اهمیت و مهم برشمرد.

هشت چشمه کاشان

در ادامه مهاجر مشخصاً در رابطه با سالانه‌ سوم، چگونگی شکل‌گیری آثار و همچنین نحوه برگزاری نمایشگاه سخن گفت.

پس از آن، جلسه به‌صورت پرسش و پاسخ پی گرفته‌شد و شرکت کنندگان با طرحِ سوالاتی پیرامون عکس‌ها و همچنین فضای کلی حاکم بر جامعه عکاسی ایران با اساتید به بحث و تبادلِ نظر پرداختند.

هشت چشمه کاشان

گفتنی است نمایشگاه تجربه سوم؛کاشان ، در روز ۲۰ مهرماه در فضای هنری هشت چشمه کاشان افتتاح شد و تا تاریخ ۱۸ آبان برپا خواهد بود.

هشت چشمه کاشان

پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران مهران مهاجر حسین فرمانی هشت چشمه کاشان مهرداد نجم آبادی محمد ستاری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین