کد خبر: 43040 A

تصاویری از کویر ایران در ایتالیا/ نمایش آثار عکاسی ایرانی در نمایشگاه مدرن

تصاویری از کویر ایران در ایتالیا/ نمایش آثار عکاسی ایرانی در نمایشگاه مدرن

سعید عرب زاده به نمایندگی از کشورمان با عکس‌هایی از کویر ایران در نمایشگاه گروهی "عکاسی مدرن" در کشور ایتالیا حضور می یابد.

ایران آرت، نمایشگاه بین المللی عکس مدرن در موزه Museo dei Campionissim شهر نووی لیگور ایتالیا برگزار می شود و در این نمایشگاه 50 اثر از 34 هنرمند عکاس از کشورهای ایتالیا، ایران، فرانسه، امریکا، کره، ویتنام، یونان، عربستان و جمهوری دومینیکن حضور دارند.

این نمایشگاه بر روی عکاسی مفهومی بر اساس تجربه شخصی عکاس متمرکز شده است. افتتاحیه نمایشگاه سه شنبه، سوم دسامبر (12 آذرماه) ساعت 18 به وقت ایتالیا است و این رویداد به مدت 6 روز در موزه Museo dei Campionissim شهر نووی لیگور ایتالیا و با همکاری گالری اف شهر جئونجو کره جنوبی و موزه قهرمانان نووی لیگور ایتالیا برگزار می شود.

به گزارش عصر ایران، سعید عرب زاده از اعضای قدیمی کلوپ عکس فوکوس (نمایندگی فیاپ در ایران)، مدرس عکاسی و ویرایش و هنرمند ممتاز فدارسیون بین المللی هنر عکاسی(فیاپ) است. وی داور پنجمین جشنواره بین المللی عکس خیام و چندین جشنواره ملی و بین المللی بوده و دارنده بیش از 60 مقام بین المللی است، همچنین برگزاری ورک شاپهای تخصصی در استان های مختلف کشور و خارج از کشور از دیگر فعالیت های هنری وی است.

 

ایتالیا عکاسی مدرن سعید عرب زاده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین