کد خبر: 44503 A

فیگوراتیوهای هشت نقاش در گالری ایده/ رویای ناتمام علی ندائی، خسرو خسروی،آدم بکان و صمدی طاری

فیگوراتیوهای هشت نقاش در گالری ایده/ رویای ناتمام علی ندائی، خسرو خسروی،آدم بکان و صمدی طاری

نقاشی های فیگوراتیو هشت نقاش در گالری ایده به تماشا در می آید.

ایران آرت: نمایشگاه گروهی آثار فیگوراتیو هشت نقاش با عنوان "رویای ناتمام" عصر جمعه ۲۰ دی ماه در گالری ایده افتتاح می شود.

این نمایشگاه گروهی آثار هنرمندانی چون : علی ندائی، خسرو خسروی، علیرضا آدم بکان، مسعود کشمیری، طاهره صمدی طاری، مریم مقدم، کاویان هازلی، حدیث علی پور را به نمایش می گذارد.

در بیانیه نمایشگاه رویای ناتمام آمده است : رویاهاى ما الهام گرفته از قوه تخیل و زندگى واقعى ما هستند، همه آن چیزهایى که هر هنرمندى براى خلق هنرى به آن نیاز دارد. رویاها این شجاعت را به ما مى بخشند که نه فقط با دنیاهاى بیگانه که با خودمان، با خود واقعی مان هم آشنا شویم. ما، همین آدم هاى ساده و عادى . ما دیگر هویت را در جایى بیرون از خودمان دنبال نمی کنیم… نقاشان فیگوراتیو معاصر دیگر دنبال دنیاى پیکره هاى تصنعى و غیرواقعى نیستند. آنها پیکره هایى را به تصویر مى کشند که از جنس خودمان اند؛ هر چند که گاه در قالب واقع گرایى و گاه در فرم هاى انتزاعى و حتى در بازنمایی هاى اکسپرسیو خودشان را نشان دهند اما آنچه اهمیت دارد دیدار مجدد ما با خودمان است، با خود واقع ىمان؛ با همان دردها، سرخوشی ها و رنگ ها و بى رنگى ها. درباره پیکره آدم هایى است که دارند خودشان « رویاى نیمه تمام » را از نو مى سازند و رویاى نیمه تمامشان را تمام مى کنند.

نمایشگاه فیگوراتیو در گالری ایده تا ۲۶ دی ماه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ برای بازدید عموم دایر است.

 

علیرضا آدم‌ بکان گالری ایده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین