کد خبر: 44528 A

ایده های ۱۰ هنرمند راه یافته به مرحله نهایی سومین جایزه به نمایش درمی آیند/ خط سوم در گالری ویستا

ایده های ۱۰ هنرمند راه یافته به مرحله نهایی سومین جایزه به نمایش درمی آیند/ خط سوم در گالری ویستا

گالری ویستا ایده های برگزیده و راه یافته به مرحله نهایی سومین دوره جایزه هنر معاصر ویستا را عصر جمعه به نمایش می گذارد.

ایران آرت: عصر جمعه بیستم دی ماه، ۹ طرح برگزیده ۱۰ هنرمند که به مرحله نهایی سومین جایزه هنر معاصر ویستا راه یافته اند در قالب یک نمایشگاه رونمایی می شوند.

خط سوم عنوان این نمایشگاه است که در آن ایده های اولدوز نبی زاده، ایمان جسمی، ایسا رشید، حمیدرضا آزاد، ساناهین بابا جانیانس، سمیرا رحبانی، شانا عبدالهیان و احسان علیزاده، کلثوم صالحی، و هوفر حقیقی ارائه می شود.

در سومین دوره، به دنبال فراخوانِ منتشر شده، مجموعأ ۱۸۷ طرح پیشنهادی به دست هیأت انتخاب و داوری متشکل از نازگل انصاری نیا، رزیتا شرف جهان، پریسا پهلوان،حمید سوری، بهنام کامرانی و بهرنگ صمدزادگان رسید، که پس از چندین جلسه مطالعه و بررسیِ دقیقِ کارشناسانه و گفتگو در باب آنها، ۱۹طرح از میان آنها انتخاب، و از هنرمندانِ شرکت‌کننده دعوت شد به‌طور جداگانه در حضور داوران از طرح‌های خود دفاع کرده و ایدۀ پیشنهادی‌شان را توجیه کنند.

سومین جایزه ویستا

حاصل این مصاحبه‌ها ، جلسات دیدار و گفتگو و دیدار از آتلیه هنرمندان، انتخاب ۹ طرح از سوی ۱۰ هنرمند برای راه‌یابی به مرحله نیمه‌نهایی و شرکت در نمایشگاه ایده‌های برگزیدۀ برتر بود که اکنون تا چهارم بهمن ماه ایده های شان به تماشا خواهد بود.

گفتنی است برنده ۳۰ میلیون تومانی ایده هنری برتر سال و آیین اختتامیه سومین جایزه ویستا عصر جمعه ۲۷ دی ماه در خانه هنرمندان برگزار خواهد شد.

گالری ویستا سومین جایزه هنر معاصر ویستا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین