کد خبر: 44610 A

پیکاسو کوچک چشم‌ها را خیره کرد/ عکس

پیکاسو کوچک چشم‌ها را خیره کرد/ عکس

آثار هنرمند کوچک آلمانی به نام میخائیل آکار که متولد 2012 است از آلمان، فرانسه و آمریکا خریدار دارد.

ایران آرت: به نظر می رسد این پسر 7 ساله یک جادوگر سبک اکسپرسیونیست است که صحنه هنر بین المللی را به تصرف خود درآورده است.

نقاشی های آکار با نام "پیکاسوی پیش دبستانی" توسط رسانه های آلمانی، اکنون هزاران یورو (دلار) به خریداران از سراسر جهان فروخته می شود. "کرام اکار" پدر و مدیر وی به خبرگزاری فرانسه گفت: "در سن هفت سالگی او وارد دنیای هنر شده است. اکنون خریدارانی از آلمان ، فرانسه و ایالات متحده آمریکا به کارهای وی علاقه دارند."

به گزارش انتخاب، پدر و مدیرش کریم آکار می گوید که آنها پس از  آن که به عنوان هدیه جشن تولد چهار سالگی فرزندشان به او بوم نقاشی دادند متوجه شدند او استعداد دارد.  او می گوید: "اولین تصویری که پسرم کشید خارق العاده به نظر می رسید  و من در ابتدا فکر می کردم که همسرم آن را رنگ کرده است. سپس من فکر کردم شاید این فقط تصادفی باشد ، اما با عکس های دوم و سوم مشخص شد که او استعداد دارد."

akar2

اخیراً یک اثر او در این مجموعه با قیمت 11000 یورو (12،000 دلار) به فروش رسید و درآمد آن به خیریه کودکان تعلق گرفت. این کودک تکنیک های خاص خود را دارد و بسیاری را با طرح های خود شگفت زده کرده است. دایانا آشتزیگ ، مدیر گالری هنرهای معاصر آچتزیگ در برلین ، گفت که او تحت تأثیر "تخیل و تنوع" آکار قرار گرفته است.نمایشگاه بعدی او در کلن و سپس در پاریس است.

 

پیکاسو نقاش اثر هنری آکار میخائیل آکار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین