کد خبر: 44807 A

حمیدرضا آزاد: جایزه ویستا اجازه بلندپروازی می دهد

حمیدرضا آزاد: جایزه ویستا اجازه بلندپروازی می دهد

حمیدرضا آزاد معتقد است؛ جایزه ویستا سبب شده است بلندپروازی کنیم و ایده‌های متفاوتی ارائه دهیم.

ایران آرت:  حمیدرضا آزاد از هنرمندان برگزیده راهیافته به مرحله نهایی سومین جایزه ویستاست  که این روزها اثرش در نمایشگاه "خط سوم" در گالری ویستا به نمایش است.

او درباره ایده اثری که به این رویداد هنری ارائه کرده است گفت: عنوان اثر من «سمفونی استیصال» است که این اثر جستجویی در تاریخ معاصر ایران است. یک سری از اتفاقات که از ذهن‌ها محو شده و در حافظه ما خاک می‌خورد را دوباره بیرون می‌کشیم و به عنوان یک نقطه نظر مطرح می‌کنیم.

آزاد در ادامه بیان کرد: من این اثر را در قالب چیدمانی که صدا دارد ارائه کرده‌ام و یک زوالی را که آرام آرام همه ما را درگیر خودش می‌کند را نشان می‌دهم. همچنین این اثر درباره ابعاد تاریک تاریخ است که زوال بشریت را نشان می‌دهد و شامل حال همه می‌شود.

وی درباره برگزاری جایزه ویستا تاکید کرد: جایزه ویستا یک رویداد مستقل و خصوصی است و به همین دلیل میان هنرمندان مورد توجه قرار گرفته است. کسانی‌که در جایزه ویستا حضور دارند به مستقل بودن این جشنواره اهمیت می‌دهند. همچنین داورهای درست و شریفی دارد که به درستی راهنمایی می‌کنند.

این هنرمند در پایان گفت: جایزه ویستا سبب شده است بلندپروازی کنیم و ایده‌های متفاوتی ارائه دهیم. به نظر من جایزه ویستا از همه نظر خوب است و می‌تواند بهتر هم شود.

نمایشگاه "خط سوم" تا چهارم بهمن ماه در گالری ویستا دایر است و آیین تجلیل از برگزیده سومین جایزه هنری ویستا عصر جمعه ۲۷ دی ماه ساعت ۱۷:۳۰ در سالن استاد جلیل شهناز برپا می‌شود. 

 

گالری ویستا سومین جایزه ویستا حمید رضا آزاد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین