کد خبر: 44810 A

ساناهین باباجانیانس: جایزه ویستا به هنرمندان جوان احساس مفیدبودن می‌دهد

ساناهین باباجانیانس: جایزه ویستا به هنرمندان جوان احساس مفیدبودن می‌دهد

ساناهین باباجانیانس می گوید رویداد ویستا به هنرمندان جوان دلگرمی می‌دهد و شرایطی فراهم کرده تا بتوانیم مفید باشیم و ایده‌های خود را به راحتی ارائه دهیم.

ایران آرت : ساناهین بابا جانیانس یکی از برگزیدگان راه یافته به مرحله نهایی سومین جایزه ویستا است که اثرش در نمایشگاه "خط سوم" ارائه شده است.

او درباره ایده اثرش گفت: "حوزه اصلی کار من نقاشی است و حدود سه سال است که روی این ایده کار می‌کنم و عنوان اثر «توازی یا تلاقی؟» است. من روی چوب یک سری حجم می‌سازم که اگر کارم بزرگ باشد با چوب و اگر کوچک باشد با مقوا ماکت کار می کنم و روی آنها نقاشی می‌کشم."

بابا جانیانس در ادامه بیان کرد: من ارمنی هستم و همیشه مشکل ما این است که دچار دوگانگی هستیم یعنی افکارمان دو تکه است زیرا هم ایرانی و هم ارمنی هستیم به همین دلیل در این اثر سعی کردم این دوگانگی را از بین ببرم و یک هویت جدید برای خودمان بسازم. در این اثر سازه‌های ایرانی و ارمنی را با هم ترکیب کردم زیرا دوست داشتم نشان دهم که این دو با هم و در کنار هم زیبا هستند.

وی درباره برگزاری جایزه ویستا تاکید کرد: رویداد ویستا به هنرمندان جوان دلگرمی می‌دهد و شرایطی فراهم کرده تا بتوانیم مفید باشیم و ایده‌های خود را به راحتی ارائه دهیم. همچنین رویداد ویستا چون محدودیت سنی و تکنیکی ندارد مورد توجه همه قرار گرفته است.

این هنرمند در پایان گفت: به نظر من باید مانند رویداد هنری ویستا زیاد داشته باشیم تا هنرمندان بتوانند به راحتی به ایده‌های خود فکر کنند و آن‌ها را ارائه دهند.

نمایشگاه "خط سوم" تا چهارم بهمن ماه در گالری ویستا دایر است و آیین تجلیل از برگزیده سومین جایزه هنری ویستا عصر جمعه ۲۷ دی ماه ساعت ۱۷:۳۰ در سالن استاد جلیل شهناز برپا می‌شود. 

 

گالری ویستا سومین جایزه ویستا ساناهین باباجانیانس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین