کد خبر: 44831 A

سمیرا رحبانی: جایزه ویستا راه را برای هنرمندان باز کرده است

سمیرا رحبانی: جایزه ویستا راه را برای هنرمندان باز کرده است

سمیرا رحبانی می گوید رویداد هنری ویستا راه را برای هنرمندان باز کرده است و فضای خوبی را در اختیار هنرمندان قرار داده است. 

ایران آرت: سمیرا رحبانی یکی از برگزیدگان راه یافته به مرحله نهایی سومین جایزه ویستا که این روزها اثرش در نمایشگاه "خط سوم" به تماشاست.

او درباره ایده این اثر گفت: عنوان اثرم «هزار و یک شب» است. همه ما هر روز که بلند می‌شویم فکر حل مسائل و مشکلات هستیم. خود من گاهی توانایی حل این مشکلات را ندارم به همین دلیل یاد شهرزاد افتادم که هزار و یک شب قصه گفت و زن‌های دیگر که مشکلات‌شان را با راه‌های مختلف حل می‌کنند.

رحبانی در ادامه بیان کرد: به همین دلیل سراغ بافتن رفتم و متوجه شدم با هر گرهی که می زدم به حل مشکلات نزدیک می شدم. گرفتاری‌ها را بهتر می‌دیدم و این پروژه و ایده شکل گرفت که از سال ۱۳۹۶ تا الان در حال بافتن گره‌ها هستم.

وی درباره برگزاری جایزه ویستا تاکید کرد: به نظرم هر رویداد مستقلی خوب است و باید به این نوع فعالیت‌ها اهمیت داده شود. رویداد هنری ویستا راه را برای هنرمندان باز کرده است و فضای خوبی را در اختیار هنرمندان قرار داده است.

این هنرمند در پایان گفت: ویژگی مهم ویستا این است که محدودیت ندارد و هنرمند به راحتی می‌تواند فعالیت کند. همچنین چون ویستا حمایت مالی هم می‌کند برای هنرمندان خوب است زیرا هنرمند می تواند امیدوار باشد و ایده‌های خود را به راحتی ارائه دهد.

نمایشگاه "خط سوم" تا چهارم بهمن ماه در گالری ویستا دایر است و آیین تجلیل از برگزیده سومین جایزه هنری ویستا عصر جمعه ۲۷ دی ماه ساعت ۱۷:۳۰ در سالن استاد جلیل شهناز برپا می‌شود.   

 

گالری ویستا سومین جایزه ویستا سمیرا رحبانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین