کد خبر: 46798 A

کرونا سوژه مسابقه کاریکاتور شد

کرونا سوژه مسابقه کاریکاتور شد

مسابقه بزرگ کاری کروناتور برگزار می‌شود.

ایران آرت، مدیریت امور فرهنگی و فوق برنامه با همکاری کانون‌های فرهنگی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی مسابقه بزرگ کاری کروناتور را برگزار می کند.

سیدابراهیم هاشم ورزی سرپرست مدیریت امور فرهنگی و فوق برنامه با اعلام این خبر، گفت: پس از اطلاع از شیوع بیماری کرونا، مدیریت امور فرهنگی و کانون‌های فرهنگی دانشگاه با توجه به نقش خود و لزوم فرهنگ سازی در این زمینه تصمیم به برگزاری یک مسابقه در زمینه کرونا ویروس گرفت و در همین راستا پس از همفکری با دانشجویان فرهنگی و اعضای ستاد مدیریت بحران در حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، مقرر شد محتوای اصلی این مسابقه ارائه موضوعاتی در قالب طنز باشد.

به گزارش ایسنا، سرپرست مدیریت امور فرهنگی همچنین ضمن اشاره به این نکته که زمینه های مختلفی برای شرکت در این مسابقه در نظر گرفته شده است، بیان کرد: علاقه مندان به شرکت در این طرح می توانند آثار خود را در رشته های کاریکاتور، کاریکلماتور، شعر، داستان کوتاه و کمیک استریپ با نگاهی طنز به شیوع ویروس کووید-۱۹ ارائه دهند. وی همچنین اضافه کرد: جوایز نفیسی برای برگزیدگان این مسابقه در نظر گرفته شده است که در همین راستا می‌توان به ده جایزه برای هر رشته، به تفکیک اهداء ۱۰ میلیون ریال به نفرات اول، ۷ میلیون ریال به نفرات دوم، ۵ میلیون ریال به نفرات سوم و ۳ میلیون ریال به نفرات چهارم تا دهم اشاره کرد.

علاقه‌مندان می توانند فایل آثار خود را تا تاریخ ۱۵ فروردین ماه به آی دی honari_ksbmu@ ارسال کنند.

انتهای پیام

 

کاریکاتور کرونا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین