کد خبر: 47871 A

برپایی نمایشگاه نقاشی برای موش‌های خانگی!/ عکس

برپایی نمایشگاه نقاشی برای موش‌های خانگی!/ عکس

یک زوج هنرمند در روزهای قرنطینه برای موش‌های خانگی خود یک نمایشگاه‌ نقاشی با آثاری الهام گرفته از جوندگان برگزار کردند.

ایران آرت: پایگاه اطلاع‌رسانی تلویزیون فاکس نیوز، نوشت: این زوج آمریکایی معتقدند که برای ما بسیار مهم بود که در پایان روزهای قرنطینه برای موش‌های خود نیز یک گالری هنری ساخته باشیم.  

این زوج که در یک موزه کار می کنند تمام دوره چهارده روزه قرنطینه خود را صرف ساختن نمایشگاهی هنری برای موش‌های خانگی خود کردند.

به گزارش ایرنا، این نمایشگاه ماکت کاملی از یک نمایشگاه هنری است که آثار نقاشان بزرگ جهان به صورت خلاقانه ای از چهره جوندگان الهام گرفته است و همچنین صندلی، تابلوهای هدایت کننده بازدیدکنندگان و همچنین توضیحات آثار هنری به دقت طراحی شده است. 

1

تصویر موش درحال تماشای نقاشی الهام گرفته از مونالیزا، بازنشرهای زیادی را در شبکه های اجتماعی به همراه داشت و پیام های مثبت زیادی را دریافت کرد.

در یکی از پیام ها نوشته شده است: موشالیزا به جای مونالیزا. 

در  پیام دیگری نوشته شده است: من نقاشی های این موزه را به صورت کامل می خرم. به نظرم نقاشی های هنری موش ها برای کارت تبریک بسیار جالب هستند.

"این هیجان انگیز است. خوش به حال کسی که از این موزه دیدن می کنه، آقا، دست نزن"، پیام های دیگری است که زیر تصویر عکسی نوشته شده است که موشی را چسبیده به یک تابلوی نقاشی نشان میدهد.

 2

علاقه موش‌ها به این نمایشگاه که به طور باورنکرنی به جزییات موزه سرک می کشند بسیار جالب بود. همچنین جویدن تابلویی که به روشنی روی آن نوشته شده است: لطفا نجوید از نکات جالب این موزه است.

 

هنرهای تجسمی نمایشگاه نمایشگاه نقاشی اثر هنری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین