کد خبر: 47882 A

فراخوان درد مشترک گالری ایوان/ موضوع: حقایق و وقایع روز جامعه پزشکی در درگیری با ویروس کرونا/ سه اثر برتر جایزه نقدی و اهدا به سه بیمارستان

فراخوان درد مشترک گالری ایوان/ موضوع: حقایق و وقایع روز جامعه پزشکی در درگیری با ویروس کرونا/ سه اثر برتر جایزه نقدی و اهدا به سه بیمارستان

گالری ایوان فراخوان متفاوتی برای این روزهای قرنطینه منتشر کرده است.

ایران آرت: در متن فراخوان گالری ایوان آمده است:

در روزهایی که تمامی اهالی کره زمین دغدغه ای مشترک دارند و الگوی زندگی و احوالاتمان فارغ از مختصات جغرافیایی و هرگونه نژاد و مذهب و ملیت بر یک روال است ،گالری ایوان بر آن شده تا با دعوت از هنرمندان عزیز از درد مشترک این روزها روایتی تصویر کند.

در زمانی نه چندان دور ، با فاصله گرفتن از شرایط بیماری و قرنطینه، هنر زبان باز خواهد کرد به تشریح این دوره خاص از تاریخ بشریت و قطعا شاهد فیلم ها،کتاب ها و روایات مستند و... از وجوه مختلف این اپیدمی خواهیم بود.

در پیرو رسالت هنرهای تجسمی، گالری ایوان با احترام از هنرمندان عزیز دعوت می نماید تا با بازنمایی روایت شخصی خود از واقعه شیوع ویروس کرونا و بازتاب آن بر جامعه پزشکی و کادر درمانی، با ارسال تصویر آثار مرتبط با موضوع در فراخوانی تحت عنوان "درد مشترک" به شرح زیر شرکت نمایند تا در قدردانی و تشکر از جانفشانی کادر سلامت با ما همگام باشند.

شرایط فراخوان:

۱- هیچگونه محدودیتی برای قالب ارائه آثار هنرمندان وجود ندارد. ۲- آثار می بایست مبتنی بر حقایق و وقایع روز جامعه پزشکی در درگیری با ویروس کرونا بوده و آثار غیر مرتبط پذیرفته نمی شوند. ۳- ارسال عکس با کیفیت بالا( ترجیحا 300Dpi )برای نمایش در فضای مجازی الزامی است. ۴-مهلت ارسال آثار تا ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ است. ۵- از تاریخ ۱۵ اردیبهشت به مدت یک ماه، روزانه یک یا چند اثر منتخب در صفحه اینستاگرام گالری به نمایش درخواهند آمد. ۶- در پایان دوره‌ی فراخوان به سه اثر منتخب جوایز نقدی اهدا خواهد شد. ۷- سه اثر برگزیده با هماهنگی هنرمندان و گالری به سه بیمارستان حامی بیماران مبتلا به کرونا و کادر درمانی فداکار آن، جهت یادبود و به نشان قدردانی از کلیه پرسنل جامعه پزشکی اهدا خواهد شد.

جزئیات بخش اجرایی به هنرمندان شرکت کننده ارسال خواهد شد.

 

گالری ایوان فراخوان درد مشترک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین