کد خبر: 48187 A

فصل تازه هنر در چین پس از کابوس کرونا

فصل تازه هنر در چین پس از کابوس کرونا

برخی از موزه‌ها و گالری‌های بازگشایی شده شهرهای چین نمایشگاهای جدیدی برای هفته جاری ترتیب داده‌اند.

ایران آرت: یک ماه پس  آغاز روند کاهش محدودیت‌های قرنطینه‌ "شانگهای"، تقریبا تمام گالری‌ها و موزه‌های هنری این شهر فعالیتشان را از سر گرفته‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از آرت‌نیوزپیپر، برخی از این موزه‌ها و گالری‌های بازگشایی شده شهرهای چین نمایشگاهای جدیدی برای هفته جاری ترتیب داده‌اند.

در این بین "مرکز هنرهای معاصر UCCA" واقع در پکن که از بازگشایی در بیست و یکم  "مارس" خبر داده نیز نمایشگاه جدیدی ترتیب داده است. 

"فیلیپ تیناری" مدیر این موسسه هنری بیان کرد :" ما موسسه خود در پکن را  با برگزاری نمایشگاهی با عنوان "مدیتیشن در شرایط اضطراری" که مرتبط با وضعیت بی‌سابقه کنونی است، بازگشایی می‌کنیم. تاکنون هیچ یک از نمایشگاه‌های این موسسه لغو نشده است با این حال برخی از مهم‌ترین پروژه‌های برنامه‌ریزی شده ما به سال ۲۰۲۱ موکول شده است". 

"مدیتیشن در شرایط اضطراری" که نخستین نمایشگاه جدید "مرکز هنرهای معاصر UCCA " در سال ۲۰۲۰ خواهد بود تا ۳۰ آگست ادامه خواهد داشت و آثاری از ۳۰هنرمند چینی و دیگر کشورهای جهان را به نمایش خواهد گذاشت. 

پیش از این برخی از موزه‌ها و گالری‌های هنری کره جنوبی و ژاپن نیز از فعالیت دوباره خبر داده بودند. در کره جنوبی ، موزه ملی هنرهای مدرن و معاصر  (MMCA)تاریخ بازگشایی را بیست و سوم مارس و موزه هنرهای معاصر توکیو  سی ویکم مارس اعلام کرده بودند.

 

موزه نمایشگاه گالری اثر هنری نمایشگاه هنری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین