کد خبر: 48310 A

اقدام عجیب هنرمند روس در روزهای قرنطینه/ عکس

اقدام عجیب هنرمند روس در روزهای قرنطینه/  عکس

این هنرمند می‌گوید قصد دارد تا اتمام قرنطینه روسیه یعنی تا ۳۰ آوریل در همین گالری بماند.

ایران آرت: زمانی که یک گالری هنری در جنوب روسیه برای جلوگیری از گسترش ویروس "کرونا" درهایش را بست، یک هنرمند به جای ترک محل کارش تصمیم گرفت دوران قرنطینه را در همان جا بگذارند.

به گزارش رویترز،‌ زمانی که قوانین قرنطینه در روسیه اعلام شد، زمان زیادی از انتصاب "سرگی پرونین" به عنوان مدیر اجرایی گالری "پوشکین" نگذشته بود. "پرونین" که مجوز ماندن در این گالری را دریافت کرده است حالا در کنار قناری‌اش در همین گالری آشپزی می‌کند، نقاشی می‌کند و می‌خوابد.

"پرونین" ۳۱ ساله که روزهای خود را از بیست و هشتم مارس در این گالری واقع در شهر "ژلزنووودسک" سپری کرده است، بیان کرد: "فکر می‌کردم خلق مجموعه‌ای از تابلوهای نقاشی با موضوع "گالری پوشکین" ایده خوبی باشد."‌

ایسنا نوشت، او در حال حاضر نقاشی یک تابلو با موضوع منظره‌ای از این گالری را به اتمام رسانده است و اکنون در حال خلق تابلو نقاشی از "الکساندر پوشکین" است. عنوان این گالری از نام این شاعر نامدار روس برگرفته شده است.

b0df870b8f6ed167d2616c3ff0caf925

این هنرمند می‌گوید قصد دارد تا اتمام قرنطینه روسیه یعنی تا ۳۰ آوریل در همین گالری بماند.

موزه‌ها و گالری‌های هنری از جمله مراکز و کسب و کارهای روسیه هستند که برای جلوگیری از گسترش ویروس "کرونا" تعطیل شده‌اند. تا روز بیست و یکم آوریل ۴۷,۱۲۱ مورد ابتلا به ویروس کرونا و ۴۰۵ مورد مرگ در اثر ابتلا به این ویروس در روسیه گزارش شده است.

6b78945bc6a9895e58c0dd5f7878094e

 

نقاشی هنرمند اثر هنری سرگی پرونین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین