کد خبر: 49047 A

آثار ونگوگ دوباره دیدنی شدند

آثار ونگوگ دوباره دیدنی شدند

مسوولان موزه ون‌گوگ واقع در آمستردام اعلام کردند از اول ژوئن با اعمال محدودیت بازدید، روزانه فقط ۷۰۰ نفر میزبان بازدیدکنندگان خواهند بود.

ایران آرت: سال گذشته ۲.۱ میلیون نفر از موزه "ون‌گوگ" بازدید کردند که به این ترتیب بازدید روزانه از این موزه در سال گذشته را ۶ هزار نفر می‌توان در نظر گرفت که گردشگران خارجی ۸۵ درصد این تعداد بازدیدکننده را دربرمی‌گیرند.

به نقل از آرت‌نیوزپیپر، آمار بالای بازدید از موزه "ون‌گوگ" این موزه را به دومین موزه محبوب هلند تبدیل کرد. موزه ملی آمستردام در رتبه نخست این فهرست قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، در طول تابستان که شمار گردشگران افزایش می‌یابد و ساعات کار موزه نیز بیش‌تر است، به طور معمول در هر روز از ماه "جولای" شمار بازدیدکنندگان بیش از ۹ هزار نفر برآورد می‌شود.

اما در برنامه پسا قرنطینه موزه "ون‌گوگ" در هر نوبت بازدید فقط ۲۰۰ نفر اجازه بازدید از موزه را خواهند داشت. از آنجایی که این موزه دارای چهار طبقه است رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی کار دشواری نخواهد بود.

همچنین بازدیدکنندگان باید بلیت بازدید از موزه را به طور آنلاین رزرو کنند.

با توجه مشکلات اقتصادی که در روزهای اخیر با تعطیل بودن این موزه به وجود آمده است، مسوولان موزه امیدوارند بتوانند با گذشت زمان محدودیت برای بازدید از این موزه را کاهش دهند.

نمایشگاه جدید این موزه که "در تصویر: به تصویر کشیدن هنرمند" نام دارد پیش از شیوع ویروس کرونا فقط به مدت سه هفته به اجرا درآمد. قرار بود این نمایشگاه در بیست و چهارم ماه "مِی" به اتمام برسد، اما با بازگشایی مجدد موزه "ون‌گوگ" تاریخ اتمام فعالیت این نمایشگاه به ۳۰ آگوست موکول شده است.

انتظار می‌رود موزه "کرولر ـ مولر" که پس از موزه "ون‌گوگ" بیشترین آثار این هنرمند را نگهداری می‌کند نیز از اول "ژوئن" بازگشایی شود.

 

ونسان ونگوگ ون گوگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین