کد خبر: 53916 A

معرفی برترین نقاشان کودک و نوجوان در جهان/ پسر ۱۲ ساله جایزه اصلی را برد

معرفی برترین نقاشان کودک و نوجوان در جهان/ پسر ۱۲ ساله جایزه اصلی را برد

هنرمند ۱۲ساله با اثر نقاشی "تابش ماه" برنده جایزه ویژه شصت و ششمین مسابقه هنری کودکان Texaco امسال شد.

ایران آرت: کوربین اوتول دانش‌آموز ۱۲ ساله ایرلندی با اثر نقاشی "تابش ماه" برنده جایزه ویژه شصت‌وششمین مسابقه هنری کودکان Texaco (تگزاکو) امسال شد.

به نقل از گاردین دکلان مک گوناگل (Declan McGonagle) چهره شناخته شده هنر معاصرو مدیر کالج ملی هنر و طراحی دوبلین درباره این اثر گفت: این اثر خیالی نشان از مهارت بالای این هنرمند دانش آموز داشت. کوربین در این رویداد منتخب نهایی شد و جایزه ویژه را کسب کرد.

به دلیل شیوع بیماری Covid-۱۹ این مسابقه تمدید و داوری با تأخیر انجام شد و در نهایت برندگان نهایی در چهارشنبه ۱۳ آبان (۴ نوامبر) معرفی شدند.

نقاشی های برگزیده کودکان 9 تا 11 سال

ایرنا نوشت در نتیجه برنامه هایی که معمولاً طی ماههای آوریل و مه انجام می شد تا به طور سنتی برندگان در مراسم رسمی جوایز خود را دریافت کنند باید کنار گذاشته شوند و برگزیدگان به صورت غیرحضوری جوایز خود را دریافت می کنند.

نقاشی های برگزیده کودکان  12 تا 13 سال

این رویداد در سایت خود نوشته است: "متأسفانه، ما به دلیل ادامه بحران کرونا و رعایت بهداشت عمومی، قادر به برگزاری مراسم سالانه جوایز خود نیستیم، بنابراین کلیه گواهینامه ها و جوایز برندگان این گروه قبل از پایان ماه جاری مستقیماً به هنرمندان مربوطه ارسال می شود.

 

نقاشی هنرمند نقاش جایزه تگزاکو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین