کد خبر: 57168 A

فرصت ارائه آثار در تورین ایتالیا/ فراخوان مشترک گالریهای ویستا و فورنارزیو/ ۲۶ فروردین اخرین مهلت برای حضور در نمایشگاه مایکرو مکرو

فرصت ارائه آثار در تورین ایتالیا/ فراخوان مشترک گالریهای ویستا و فورنارزیو/ ۲۶ فروردین اخرین مهلت برای حضور در نمایشگاه مایکرو مکرو

گالری ویستا با همکاری گالری Fornaresio و انستیتوی فرانسوی SAFPEM، نمایشگاهی از منتخب آثار هنرمندان ایرانی را در شهر تورینِ ایتالیا برگزار می‌نمایند.

ایران آرت: عنوان این نمایشگاه "مایکرو_مَکرو" است که ۳۰ اردیبهشت به مدت دو هفته در محل گالری Fornaresio در مرکز شهر تورین به معرفی منتخبی از آثار تجسمی هنرمندان معاصر ایرانی در کشور ایتالیا خواهد پرداخت. 

گالری ایتالیایی Fornaresio در سال 1980 در شهر تورین کشور ایتالیا تاسیس شد و تا کنون در زمینه معرفی آثار تجسمی مدرن و معاصر بصورت مداوم فعالیت داشته است. این گالری از سال 1987 در رخداد‌های معتبر بین‌المللی حضور داشته که از آن جمله شرکت در نمایشگاه سالانه Bologna (ایتالیا)، نمایشگاه هنر معاصر باری (ایتالیا)، نمایشگاه سالانه FIAC پاریس (فرانسه)، Arte Verona (ایتالیا)، کونستمارکت دوسلدورف (آلمان)، نمایشگاه هنر فرانکفورت (آلمان) و نمایشگاه Art Multiple Kunstmesse دوسلدورف (آلمان) است.

روابط عمومی گالری ویستا با انتشار یک فراخوان شرایط و نحوه شرکت در این رویداد را اعلام کرد که در بخش هایی از آن آمده است:

 این نمایشگاه ویژه آثار نقاشی/طراحی بر روی کاغذ یا مقوا و با ابعاد حداکثر 40 سانتی‌متر طول و حداقل 17 سانتی‌متر عرض می‌باشد (گرماژ و ضخامت آثار آزاد است).

آثار پذیرفته‌شده می‌بایست فاقد قاب، شیشه، فریم یا هرگونه پاسپارتو باشند.

 برای ثبت‌نام، شرکت‌کنندگان می‌بایست تصویر آثار (حداکثر سه اثر نهایی) را به همراه نام کامل و شماره تماس خود از طریق ایمیل درج‌شده به دبیرخانه پروژه ارسال نمایند: micromacro.vistaevents@gmail.com

مهلت ثبت‌نام حداکثر تا تاریخ 15 اپریل 2021 (برابر با 26 فروردین 1400) خواهد بود.

داوری آثار در تاریخ 18تا 22 اپریل 2021 (برابر با 29 فروردین تا 2 اردیبهشت 1400) در قالب ترکیبی و توسط گروهی از داوران ایرانی و خارجی انجام خواهد شد.

نتیجه آثار منتخب در بازه زمانی 22 تا 25 اپریل (برابر با 2 تا 5 اردیبهشت 1400) از طریق وبسایت رسمی و اینستاگرام گالری ویستا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گالری ویستا نمایشگاه مایکرو مکرو

هنرمندان منتخب می‌بایست آثار خود را جهت نمایش در نمایشگاه "مایکرو_مَکرو"، حداکثر تا تاریخ 26 لغایت 28 اپریل 2021 (برابر با 6 تا 8 اردیبهشت 1400) به آدرس پستی گالری ویستا واقع در تهران، خیابان مطهری (تخت طاووس)، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، پلاک 11 ارسال نمایند.

این نمایشگاه در محل گالری Fornaresio در مرکز شهر تورین و در تاریخ 20 مِی تا 2 ماه جون 2021 (برابر با 30 اردیبهشت تا 12 خرداد 1400) برگزار خواهد شد.

بر اساس این فراخوان، به یک نفر برگزیده ویژه از جانب پروژه، دعوت‌نامه رزیدنسی به مدت دو هفته در Studio Fornaresio در تابستان 2021 در شهر تورین اهدا خواهد شد. هزینه اسکان چهارده روزه هنرمند بر عهده پروژه خواهد بود اما سایر هزینه و اقدامات به عهده هنرمند است.

اطلاعات مرتبط با روند برپایی نمایشگاه، اسامی پذیرفته‌شدگان و هرگونه مشخصات مورد نیاز از طریق وبسایت گالری ویستا www.vistaart.gallery در دسترس هنرمندان است.

 

 

گالری ویستا نمایشگاه مایکرو مکرو گالری فورنارزیو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین