کد خبر: 58295 A

دیمین هرست هنرمند ۵۰ میلیون پوندی هم با بیت کویین و اتریوم اثر هنری می فروشد

دیمین هرست هنرمند ۵۰ میلیون پوندی هم با بیت کویین و اتریوم اثر هنری می فروشد

دیمین هرست هنرمند شهیر بریتانیایی که در سال ۲۰۰۷ اثرش با نام به عشق خدا ۵۰ میلیون پوند به فروش رسید و عنوان گران‌قمیت‌ترین اثر متعلق به یک هنرمند زنده را به دست آورد هم اعلام کرد مشتاق است آثارش را با رمز ارزها یا پول های دیجیتالی به فروش رساند.

ایران آرت: آرزو جعفریان: آثار جدید دیمین هرست با عنوان "فضیلت" در پلتفرم لویاتان  به نمایش درآمد که با اعلام این هنرمند با پول دیجیتالی در معرض فروش قرار گرفت.

دیمین هرست مجموعه‌ای جدیدی از چاپ شکوفه‌های گیلاس را با عنوان "فضیلت" را در پلتفرم HENI Leviathan به نمایش گذاشته است. عناوین این هشت اثر بر اساس هشت اصل اخلاقی کلی در بوشیدو نام‌گذاری شده است: عدالت، شجاعت، صداقت، وفاداری ، متانت، شرافت، ادب و کنترل خود.

در سال 1900 نیتوبه اینازو کتابی با عنوان " بوشیدو: روح ژاپن" برای معرفی اصول اخلاقی بوشیدو به مخاطبان غربی منتشر کرد. به گفته اینازو، بوشیدو به معنای آیین سلحشوران و به باورها، اصول زندگی و مرام‌نامه نانوشته جنگاوران سامورایی گفته می‌شود که انتظار می‌رود نجیب‌زادگان ژاپنی در زندگی روزمره و شغلی خود به آن وفادار باشند.

دیمین هرست

دیمین هرست برای اولین بار فروش آثارش را با ارزهای دیجیتالی انجام ‌داد، در اینستاگرامش نوشته بود: "برای هر یک از ما دشوار است که به هر چیزی در این زندگی اعتماد کنیم اما سعی می‌کنیم به نوعی آن را مدیریت کنیم. دنیای دیجیتالی را دوست دارم برای فروش آثارم از ارز دیجیتالی اتریوم و بیت‌کوین هم استقبال می‌کنم".

این آثار به مدت یک هفته در سایت HENI برای فروش با امضا هنرمند به تعداد محدود در دسترس بود.

 

دیمین هرست بیت کویین اتریوم آرزو جعفریان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین