کد خبر: 58514 A

گاو به روایت ۳۳ هنرمند در گالری شکوه/ توضیحات بهنوش فروتن

گاو به روایت ۳۳ هنرمند در گالری شکوه/ توضیحات بهنوش فروتن

گالری شکوه برای ششمین سال پیاپی نمایشگاهی با تم حیوانات برپا کرده و این بار به مناسبت سال گاو از هنرمندان دعوت کرده است با سوژه گاو آثار خود را در این رویداد شرکت دهند.

ایران آرت: آرزو جعفریان: بهنوش فروتن، نقاش و مدیر گالری شکوه که در پنج سال گذشته خود کیوریتوری این نمایش سالانه را به عهده داشت، امسال با همکاری عدنان مصلایی این نمایشگاه را گردآوری و انتخاب کرده است، در این باره گفت: مدیوم های هنری مختلفی مانند نقاشی، عکس و مجسمه با تم گاو از ۳۳ هنرمند را در این نمایشگاه که عصر جمعه سی و یکم اردیبهشت افتتاح می شود به تماشا گذاشته ایم.

خانم فروتن در خصوص چگونگی انتخاب هنرمندان برای این نمایشگاه گفت: شرایط خاص کرونایی و محدود شدن ارائه شایسته آثار در محیط گالری سبب شده ما برای این نمایشگاه نتوانیم فراخوان عام منتشر کنیم، از این رو ابتدا سراغ هنرمندانی رفتیم که با چنین موضوعاتی کار می کنند، سپس با هنرمندان و مجموعه دارانی که در این سالها با ما همکاری داشتند و به این نمایشگاه با حضور ۳۳ هنرمند رسیدیم.

مدیر گالری شکوه تاکید کرد: به سان همه نمایشگاه‌های گروهی که گالری شکوه برپا می کند تلاش کردیم زاویه نگاه های مختلف به یک موضوع را در این نمایش عرضه کنیم، و از همه منظر اندیشگی، تکنیک، پالت رنگی و ... کارها را برگزیدیم.

در این نمایشگاه آثاری از ابوحمید اسدی، امیر اصغرزاده، سعید امکانی، امیر حسین امیر جلالی، صفا امیر مقدم، سارا آزموده، شیرین بابازاده هومن بیات، حمید پور بهرامی، محمد ترقی جاه، کامبیز حضرت پور، فرامرز خانی، کامبیز درمبخش، عطا الله ذی نوری، جمال رحمتی، عارف رودباری، یزدان سعدی، نرگس سلیمان زاده، محمد طباطبایی، هونیا عباسی، رضا علیزاده، نگین فراهانی، بهنوش فروتن، امین قرقره چی، بهرام گوهری، ساغر مسعودی ،جلال الدین مشمولی، عدنان مصلایی، سیاوش مظلومی پور، پرویز معزز، جواد نوبهار، حامد نوروزی، بهمن نیکو، حسین هادی پور بروجنی، عادل یونسی به تماشا خواهد بود.

نمایشگاه گاو

نمایشگاه گاو، عصر جمعه ۳۱ اردیبهشت افتتاح می‌شود و غیر از پنجشنبه ها، تا ۳۱ خرداد در نشانی: فرمانیه، بلوار اندرزگو خیابان سلیمى شمالى کوچه امیر نوری شماره ١٩ برای دیدار علاقه‌مندان برپا خواهد بود.

 

گالری شکوه بهنوش فروتن گاو آرزو جعفریان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین