کد خبر: 58667 A

هنرمندی که از مد، موسیقی و سنت‌ها برای کلاژهایش الهام می‌گیرد/ عکس

هنرمندی که از مد، موسیقی و سنت‌ها برای کلاژهایش الهام می‌گیرد/ عکس

کاترین از آن تصویرگران نادری است که به طور مداوم عنصری از شگفتی را در هنر خود به ارمغان می‌آورد. کلاژهای او از صنعت مد، موسیقی، روایت‌ها و نقاشی‌های دیواری و سنت‌های مختلف الهام گرفته‌اند.

ایران آرت: کاترین استریتر (Katherine Streeter) هنرمندِ ساکن شهر نیویورک است و تحصیلاتش را در کالج هنر ماساچوست و موسسه طراحی چلسی در لندن دنبال کرده است. کلاژهایش از صنعت مد ، موسیقی ، روایت ها و نقاشی های دیواری و سنت های مختلف الهام گرفته اند. او مدتهاست که برای موسسات متعدد در سراسر جهان تصویرگری می کند.

او می گوید: قبل از این که به سبک شخصی خودم دست پیدا کنم روش های زیادی را تجربه کردم و متوجه شدم با درک بیشتر تناقضات در جهان هستی در کارم موفق تر خواهم بود.در سال های اول فعالیتم به کالیفرنیا نقل مکان کردم و جغرافیای خاص آن جا، رنگ ها، نور و کیفیت هوای آزاد ساحلی تاثیر زیادی بر آثارم گذاشت.

در کالیفرنیا با موسسات سانفرانسیسکو گاردین و ایست بای اکسپرس همکاری کردم. بعد از چند سال به نیویورک رفتم و به همراه سه تصویرگر دیگر یک استودیو تاسیس کردیم. کار به همراه دیگر تصویرگران انگیزه های زیادی در من ایجاد کرد. همیشه اجازه می دهم محیط اطرافم واقعاً روی من تأثیر بگذارد. عاشق اشیای قدیمی، عتیقه و عروسک های مختلف هستم. با ایده های از پیش تصور شده همه چیز را ترسیم می کنم ؛ با یک ایده شروع می کنم و سپس به دنبال مواد برای ساختن آن کار می گردم. در حین کار خودم را آزاد می گذارم تا همه تجربیات قبلی به ناخودآگاهم نفوذ کنند و بر کارم تأثیر بگذارند.

سایت مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری نوشت: مانند بسیاری از تصویرگران، استریتر سعی می‌کند حرفه خود را بین پروژه های تجاری و شخصی متعادل کند. وی توضیح می دهد: من سعی می کنم دو جهان را با یکدیگر ترکیب کنم.

"پاتریک جی بی فلین" مدیر هنری و ناشر درباره استریتر می گوید: از نظر شخصی تاثیر زیادی روی من داشته است و ده سال کار با او آزادی هنری و خلاقیت بسیاری به من بخشیده است. کاترین از آن تصویرگران نادری است که به طور مداوم عنصری از شگفتی را در هنر خود به ارمغان می‌آورد.

 

هنرمند نقاش کاترین استریتر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین