کد خبر: 58718 A

انگاره‌ها حمید هادی نژاد در آرت‌سنتر باغ

انگاره‌ها حمید هادی نژاد در آرت‌سنتر باغ

حمید هادی نژاد که در دی ماه ۱۳۹۹ با فروش اثرش حدود شش برابر قیمت اولیه حراج تهران نگاه ها را به خود خیره کرد تازه ترین آثارش را عصر جمعه هفتم خرداد در آرت‌سنتر باغ به نمایش می گذارد.

ایران آرت: هادی نژاد که متولد ۱۳۴۹ است پس از تحصیلات آکادمیک در رشته نقاشی و نمایش انفرادی موفق در گالری سیحون به آلمان مهاجرت کرد و در گالری های معتبر آن کشور ۱۴ نمایشگاه دایر کرد.

نقاشی های هادی نژاد را در میانه اتصال کوبیسم و فوتوریسم می توان جستجو کرد اما پیداست که او کنشی اکسپرسیونیستی از خود ارائه می دهد که منحصر به فرد است و به امضا و شاخصه آثارش بدل شده است،

او خود در توضیح آثار تازه اش در آرت‌سنتر باغ می نویسد:

« در مقابل کادر سفید زمان می ایستد، و مکان در مسیر آرام و پرشتاب ذهن شروع به ذوب شدن می کند. فقط من هستم با کادر سفید و آواری از نقش و خیال. زمان توقف کرده و همه چیز در سکون متمرکز شده و انتزاع در نهایت قوت و خلوص به باورهایم نزدیک می‌شود و مرا در یک وهم و رویایی بی زمان گرفتار می‌کند. عقربه ساعت‌ها ایستاده‌اند و فاصله‌ها همه با هم در یک اندازه هستند. دور و نزدیک وجود ندارد و هر آنچه که حس می‌کنیم رنج ترسیم است با تمامی خم و تاب خود. »

حمید هادی نژاد

جمعه هفتم خردادماه ساعت ۱۶ تا ٢١ نمایشگاه هادی نژاد که کرونا بارها به تعویقش انداخت افتتاح و تا ۲۵ خردادماه هر روز ساعت ۱۱:۳۰ تا ۲۰:۳۰ در آرت‌سنتر باغ به نشانی بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، پلاک ۱۴۵ باغ انجمن خوشنویسان دایر خواهد بود.

 

آرت سنتر باغ حمید هادی نژاد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین