کد خبر: 59384 A

فردا سه فایل صوتی افشین پرورش منتشر می‌شود

فردا سه فایل صوتی افشین پرورش منتشر می‌شود

فردا سه فایل صوتی که افشین پرورش در آنها می گوید ایمان دارم آثار علی شیرازی کار دست اوست و پرینت نیست در ایران آرت منتشر می شود

ایران آرت: پس از انتشار ویدئو افشاگرانه علی قرطاسی علیه رفتار غیر انسانی و بد اخلاقی‌های افشین پرورش، نخستین انتظار این است که دنبال‌کننده‌های صفحه پرورش از او بخواهند درباره صحت فایل‌هایی که علی قرطاسی در ویدئو پخش می‌کند توضیح دهد، اما آنان گویا از او ناامید هستند از ما می‌خواهند فایل ها را منتشر کنیم تا سره از ناسره روشن شود.

پیش‌تر نوشتیم ویدئو افشاگرانه آقای علی قرطاسی، آغاز انتشار سلسله گزارش‌های ما درباره پشت پرده صفحه افشین پرورش است و حالا به شما اطمینان خاطر می‌دهیم پس از انتشار این فایل‌ها هم نور انداختن به تاریک‌خانه افشین پرورش ادامه خواهد یافت.

به جهت تعهد ایران آرت به سلامت اسنادی که منتشر می‌کند، این روند قدری کند پیش می رود اما ابتکارات دیگری در دست داریم که در همین چند روز، چهره واقعی پرورش را به دنبال کنندگان صفحه اش معرفی می کند.

چرا این فایل‌های صوتی پرورش مهم است؟

پرورش در چهار پنج سال اخیر، برای اتهام‌های گاه خانمان برانداز به چهره‌های هنری، گالری‌ها و ... هیچ‌گاه سند و مدرکی ارائه نکرده است، و تنها باری که در یک مورد سندی منتشر کرد مربوط به اثری از علی شیرازی بود.

او پس از ماه‌ها اتهام تقلب به علی شیرازی، برای ارائه سند، یک ویدئو تولید کرد که در آن ویدئو، تابلویی توسط چهار کارشناس بررسی شد، آنها مدعی شدند این تابلوی علی شیرازی ست و با انواع آزمایش نتیجه گرفتند کار پرینت است؛ با شکایت استاد خوشنویس به قوه قضاییه و طی پروسه دو ساله دادگاه، سرانجام ثابت شد تابلویی که در این ویدئو دیده می‌شود از اساس جعل بوده و توسط شخص یا اشخاصی برای تهیه این شوی تبلیغاتی به صورت پرینت تهیه شده است.

فرجام پرونده علی شیرازی برای افشین پرورش و چهار کارشناسش در تهران محکومیت به زندان بود.

اما اکنون این فایل‌های صوتی می‌گوید پرورش از ابتدا ایمان داشته کارهای علی شیرازی اصل و کار دست استاد هنرمند بوده است و بر خلاف سلسله نوشته‌ها و ویدئوهای پرورش، پرینتی در کار نیست.

جالب است که در یکی از این فایل‌ها پرورش تاکید می‌کند مجموعه استاد علی شیرازی در موزه امام علی اصل و کار دست هنرمند است، حال آنکه او در صفحه‌اش بارها مدعی شده است این مجموعه پرینت است!

در واقع این فایل‌های صوتی ثابت می‌کند افشین پرورش دروغ منتشر می‌کند و آگاهانه دروغ منتشر می‌کند و برای این روند علیه عده‌ای خاص منافعی کسب می‌کند.

به عبارات دیگر این گمانه بسیار جدی می‌شود که افشین پرورش می‌داند اتهام‌های مالی، جنسی و تقلب که به افراد مختلف نسبت می‌دهد کذب محض است؛ اما او این کار را مستمر انجام می‌دهد بدون آنکه حتی یک برگ سند ارائه کند و یا حاضر باشد با اعلام نشانی خود در معرض دادگاه قرار گیرد.

خبر تازه این که با انتشار گزیده ویدئو علی قرطاسی، از سوی گالری‌داران و هنرمندان، تماس‌هایی با ایران آرت برقرار شد که مدارک مشابهی علیه افشین پرورش دارند که آماده‌اند آنها را منتشر کنند.

 

افشین پرورش
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین