کد خبر: 59501 A

دومین هفته طراحی کیش با عنوان «خط ته خط»

دومین هفته طراحی کیش با عنوان «خط ته خط»

این نمایشگاه از ۲ تیر آغاز و تا ۸ تیر ماه در میکاگالری کیش ادامه پیدا کرد.

ایران آرت: دومین هفته طراحی کیش با عنوان خط ته خط در میکا گالری کیش برگزار شد.

نادیا بخشنده مدیر میکا گالری در این خصوص گفت: خوشحالم از اینکه میزبان دومین هفته طراحی کیش با عنوان "خط ته خط" هستیم. این نمایشگاه با همکاری خانه طراحی تهران به سرپرستی آقای فرهاد گاوزن و حضور آثاری از هنرمندان خانه طراحی و نیز هنرمندان جنوبی و جزیره ی کیش در سه بخش نمایشگاه, کارگاه و نشست تخصصی برگزار شد. 

وی افزود: ما در روز پنجشنبه یک ورک‌شاپ بسیار خوب داشتیم که هنرمندان در آن به ارائه ی اثر پرداختند و جناب آقای گاوزن در این زمینه توضیحاتی را به هنرمندان کیش که حاضر در ورکشاپ بودند دادند.  در پایان هم سخنرانی دکتر امیر نصری استاد فلسفه هنر را در مورد حجم و تصویر داشتیم .

مدیر میکاگالری ادامه داد: هدف ما از برگزاری این رویداد و این هفته طراحی, تعامل بین هنرمندان در کنار یکدیگر است. همچنین ارتقاء دید بصری و سطح هنری هنرمندان کیش و کمک به یک جریان سازی است که هنرمندان بتوانند در کنار هم رشد و تعامل داشته باشند. در واقع در این نمایشگاه توانستیم این فرصت را در اختیار هنرمندان کیش قرار دهیم تا بتوانند آثار هنرمندان ایرانی که در سطوح بین المللی فعال هستند را از نزدیک مشاهده کنند.

نادیا بخشنده در پایان تصریح کرد: میکا گالری از سال ۹۳ فعالیت خود را به عنوان اولین گالری خصوصی در جزیره کیش آغاز کرده و این مسیر دشوار را با تمام شرایط سخت آن ادامه داده و من امروز خیلی خوشحال هستم که میزبان برگزاری چنین نمایشگاه خوبی در گالری و فضای هنرهای معاصر هستیم. لازم می دانم در اینجا از همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و سازمان گردشگری و بزرگواران همراه; جناب دکتر نشان معاون گردشگری, جناب دکتر اردلان مدیر فرهنگی, آقای یکه دهقان مدیر بازاریابی,  جناب دکتر پورعلی  معاون فرهنگی اجتماعی, و سرکار خانم بدریه بحرینی مدیر هنری نهایت قدردانی را داشته باشم.

آثار هنرمندانی چون: حسین طادی، امیر محمدزاده، امین تیمار، راحله قوی پنجه، حسین غفوری، آذین رستمی، سحر نهاوندی نژاد، محمدرضا فروهیده، گلناز داوودیان، ونوشه شکری، کیانا پشتیبان، بهنام بخشی، نجمه راسخ و فرهاد گاوزن از خانه طراحی و نیز عبدالمهدی بهزادی، سمیه بیات، شیوا نوروزی، علی شوهانی، محسن مقدسی لاری و تیرداد محمدی از منطقه در این نمایشگاه دیده می شد.

این نمایشگاه از ۲ تیر آغاز و تا ۸ تیر ماه در میکاگالری کیش ادامه پیدا کرد.

 

میکا گالری میکا گالری کیش
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین