کد خبر: 59560 A

افشین پرورش و آن ۶ روز!/ تاریخ فایل‌های صوتی/ پرورش دروغ کافی‌ست

افشین پرورش و آن ۶ روز!/ تاریخ فایل‌های صوتی/ پرورش دروغ کافی‌ست

افشین پرورش صحت فایل‌های صوتی او که ششم تیر در ایران آرت منتشر شد را تایید کرد، اما چنان که انتظار داشتیم به جای اعتراف و پوزش از مخاطبانش، دروغ تازه‌ای گفته است: یک دروغ شاخ‌دار!

ایران آرت: افشین پرورش که در سال های اخیر اتهامات بدون سند به چند چهره هنری وارد کرده است، تنها درباره ادعاهایش نسبت به اصالت آثار علی شیرازی، هنرمند خوشنویس، مدارکی را به اشتراک گذاشت که پس از شکایت شیرازی برای پرورش و کارشناسان همکارش حکم محکومیت زندان صادر شده است.

پس از چهار سال ایران آرت به فایل‌های صوتی دست یافت که در آنها افشین پرورش به وضوح می‌گوید ایمان دارد آثار علی شیرازی کار دست اوست و به هیچ وجه پرینت نیست.

پرورش پس از چند روز سکوت، در واکنش به این فایل‌های صوتی و البته ویدئو افشاگرانه آقای علی قرطاسی، در یک رشته استوری اعلام کرد این فایل ها مربوط به پیش از انتشار سلسله مطالبش درباره پرینت بودن آثار علی شیرازی است و به اصطلاح مدعی شد پس از این فایل‌های صوتی متوجه پرینت بودن کارهای شیرازی شده است.

پرورش نوشته منتشر کنندگان فایل صوتی اگر ادعای صداقت و مبارزه با فساد دارند تاریخ دقیق فایل را بگویند. اتفاقن دم خروس از همین تاریخ فایل‌های صوتی ایشان زده بیرون.

او به وضوح به دروغ نوشته این فایل‌ها مربوط به خرداد یا تیر ۹۶ هست اما همین اسکرین شات که تصویرش را ملاحظه می‌فرمایید، کافی ست تا ببینید بخشی از این فایل ها به ۱۷ سپتامبر برابر با ۲۶ شهریور تعلق دارد. و به گفته منبع موثق ما، فایل دیگر ۲۳ سپتامبر از سوی پرورش ارسال شده است که می‌شود خود مهر ماه موعود!


photo_۲۰۲۱-۰۷-۰۴_۱۱-۴۲-۳۴


حتمن برای شما جالب است بدانید نخستین پست پرورش علیه آثار علی شیرازی در صفحه‌اش مربوط به هفتم مهر ۱۳۹۶ است، و فایل صوتی که پرورش به صحت آثار شیرازی و سپس تقاضای پول اشاره می‌کند مربوط به شش روز قبلش!!

یعنی در همین شش روز، نظر کارشناسی پرورش درباره خط نوشته‌های شیرازی زمین تا آسمان تغییر کرده است و ایشان که مدعی عنوان خبرنگار تحقیقی ست به فاصله شش روز نظری داده که ۱۵۰۰ خوشنویس برجسته کشور آن را مزورانه و غیر اخلاقی ارزیابی کردند.

photo_۲۰۲۱-۰۷-۰۴_۱۱-۴۲-۳۳

به نظر ما پرورش، ویدئو افشاگرانه آقای علی قرطاسی را دقیق ندیده است، یا اینکه خود را به کوچه علی چپ می‌زند، چون اصل ماجرا در همین ویدئو مطرح شده است: فایل صوتی اخاذی!

در واقع وقتی افشین پرورش در یک فایل صوتی به صراحت خطاب به آقای علی قرطاسی می‌گوید:

«« من این روزها اوضاع جسمی و مالی خوبی ندارم، مشکل قلبی دارم و تامین مایحتاج زندگی (برایم سخت شده) ، اگر شما کمکی بکنید که مشکل حل شود من پرونده هایی که زیر دستم هست را بسته با خیال راحت به سرانجام می‌رسانم. »»

و آقای قرطاسی این پیغام را به آقای علی شیرازی می‌رساند و شیرازی با رد کردن هرگونه پرداخت پول به پرورش می‌گوید: آنکه حساب پاک است دلار نمی‌دهد... آقای پرورش نظرش درباره اصالت آثار شیرازی ۱۸۰ درجه تغییر می‌کند.

به نظر ایران آرت، عیار گفته‌های افشین پرورش در تمام این سال‌ها با همین نمونه روشن شده است، اما ما برای احترام به مخاطبان هوشمند صفحه او که خود را به خواب نزده‌اند و خواهان دانستن حقیقت هستند، پیشنهادی راهگشا داریم که به زودی مطرح خواهیم کرد.

 آنها که ادبیات کلامی و دایره واژگان افشین پرورش را می‌شناسند از رشته استوری‌های او باید فهمیده باشند، او مرعوب اطلاعات آقای قرطاسی شده و از وجود فایل صوتی اخاذی اش ترسیده است.

بار دیگر یادآور می‌شویم ایران آرت به اطلاعات تازه‌ای علیه افشین پرورش دست یافته که در حال راستی آزمایی است و با انتشار این مستندات بسیار شفاف، به حتم پرورش باید نزد مخاطبان خود، پاسخگوی چندین سال دروغ و نفرت پراکنی خود باشد.

او در این سال‌ها، با ارتزاق از راه دروغ بافتن و تهمت‌های ناروا زدن به دیگران، هزینه زندگی‌اش را تامین کرده و اکنون با بر افتادن پرده و اگاهی مردم فهیم ایران که از دروغ و دروغگو خسته‌اند، تشت رسوایی‌اش به زمین افتاده است.

 

علی شیرازی افشین پرورش علی قرطاسی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین