کد خبر: 60016 A

۴۸۹ هنرمند در بیست و نهمین صد اثر صد هنرمند گالری گلستان/توضیحات لیلی گلستان

۴۸۹ هنرمند در بیست و نهمین صد اثر صد هنرمند گالری گلستان/توضیحات لیلی گلستان

لیلی گلستان، مدیر گالری گلستان از برپایی ۲۹مین صد اثر صد هنرمند و ارائه ٤٩٥ اثر از ٤٨٩ هنرمند از نیمه مردادماه جاری خبر داد.

ایران آرت: خانم گلستان با بیان این نکته که برای دومین سال صد اثر صد هنرمند را به صورت آنلاین و در وب سایت گالری گلستان برپا خواهد کرد گفت: دلم برای گالری ام و به خصوص روزهای جمعه اش خیلی تنگ شده اما چاره چیست ؟ مجبوریم از هر گردهمایی و شلوغی احتراز کنیم تا اوضاع بهتر شود .یک سال و نیم است که گالری تعطیل است.

او درباره چگونگی شکل گرفتن صد اثر صد هنرمند بیست و نهم گفت: ششم تیر فراخوان دادم ومحدودیت زمان ارسال هم ده روز بود و در این ده روز ٧٤٥ ایمیل رسید. من تنها در خانه در قرنطینه با ٧٤٥ ایمیل.

هر ایمیل حاوی سه تا پنج اثر بود. از صبح زودشروع می کردم به دیدن ایمیل های رسیده تا شب.

در نهایت ٤٩٥ اثر از ۴۸۹ هنرمند انتخاب شد، حذف شده ها دلایل متعددی داشتند، برخی آثار به طبع کیفیت شان پایین بود اما برخی آثار هم به دلیل کمبود اطلاعاتی که باید می دادند حذف شدند متاسفانه پیگیری های ما از طریق اینستاگرام و ایمیل هم فایده ای نداشت.

گلستان با اعلام این خبر که باز هم در رویداد تابستانی صد اثر صد هنرمند ، جوانان اکثریت دارند گفت: در این دوره هم نود درصد جوانان اند و ده درصد هم از هنرمندان پیشکسوت و معروف کار هست که مجموعه داران داده اند. امسال میزان استقبال هنرمندان جوان تهرانی ، اصفهانی، مشهدی و شیرازی از دیگران بیشتر بود که تعجب مرا برانگیخت. می توانم بگویم که حدود ۴۰ درصد شرکت کنندگان از شهرستان ها هستند و این عالی است و من خیلی از این موضوع خوشحالم .

او درباره میزان کیفیت کارهای این دوره خاطر نشان کرد مانند همیشه در انتخاب آثار سختگیری و وسواس به خرج دادم و برای سلایق مختلف مردم کارهای خوب و زیبا در سایت گالری گلستان ارائه می شود ضمن اینکه دیگر محدودیت اندازه نداریم و کارهای بزرگ هم به تماشا و فروش است.

گلستان درباره قیمت های آثار این دوره هم اطمینان خاطر داد : مثل همیشه منصفانه و مناسب خواهد بود، هنوز قیمت گذاری نهایی را انجام نداده ام اما به چند نفر تذکر دادم که قیمت شان را پایین تر بگذارند که قبول کردند و دو سه نفر هم که قبول نکردند حذف شدند .چندین هنرمند مقیم خارج هم داریم که می خواستند به یورو و دلار بگذارند که نپذیرفتم و قبول کردند که من قیمت گذاری کنم .

لیلی گلستان

طراح و موسس رویداد صد اثر صد هنرمند افزود: سال گذشته صد اثر صد هنرمند آنلاین، خیلی موفق بود و بعدش هم هر دو هفته یک نمایشگاه آنلاین برگزار کردیم که از آنها هم بسیار استقبال شد . خوبی نمایشگاه آنلاین بیشتر دیده شدن است و کلی از خارج از ایران خریدار ما شدند . دلایل موفقیت نمایشگاه های مجازی گالری گلستان کیفیت بالای آثار، قیمت مناسب و حتمن ارتباط درست و خوب ما با خریداران است . پول را که واریز می کنند ما کار را قاب می کنیم و رایگان برای خریدار ارسال می کنیم . به هر حال کلی به خریداران گالری گلستان اضافه شد . و همانطور که رسم همیشگی ما است چندین بار هم قسطی دادیم یا چک مدت دار گرفتیم.

صد اثر صد هنرمند ١٥ مرداد تا ١٧ شهریور در وب سایت گالری گلستان به تماشا و فروش خواهد بود.

لیلی گلستان گالری گلستان صد اثر صد هنرمند بیست و نهمین صد اثر صد هنرمند
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین