کد خبر: 60524 A

بنکسی و ارسال پیام جهانی شدن با نقاشی جدیدش/ عکس

بنکسی و ارسال پیام جهانی شدن با نقاشی جدیدش/ عکس

بنکسی با این نقاشی دیواری در پی انتقال این پیام بوده که سرنوشت همه جهانیان به یکدیگر وابسته است و تغییرات زمین در زندگی همه انسان‌ها تاثیر خواهد گذاشت.

ایران آرت: هنرمند انگلیسی با ترسیم یک نقاشی دیواری با تمرکز بر اصل "جهانی شدن"، به تغییرات آب و هوایی کره زمین و تاثیر آن بر زندگی همه انسان‌ها اشاره کرده است.

به گزارش ایسنا، العربیه با پرداختن به گرافیتی های جدید بنکسی در شهرهای ساحلی بریتانیا، در گزارشی در تحلیل یکی از گرافیتی ها که عنوان "ما همه در یک قایق هستیم!" بر آن نقش بسته، آورده است:

"یک نقاش انگلیسی بر روی دیوار، تصویر سه پسر بچه را در یک قایق ترسیم کرده که یکی از آن‌ها در حال تخلیه آب درون قایق است و بالای تصویر نوشته شده که "همه ما درون یک قایق هستیم". این هنرمند با این نقاشی دیواری در پی انتقال این پیام بوده که سرنوشت همه جهانیان به یکدیگر وابسته است و تغییرات زمین در زندگی همه انسان‌ها تاثیر خواهد گذاشت."


گرافیتی جدید بنکسی

در ادامه گزارش العربیه آمده است: "این هنرمند با نام بنکسی که هویتش را هم پنهان کرده، به مسایل داغ و مهم روز جامعه همچون مخالفت با برگزیت و نیز مساله مهاجرت پرداخته است.

در ماه مارس این نقاش اثری درباره کادر درمان ترسیم کرد و به مبلغ ۲۰ میلیون یورو به فروش رساند. او این مبلغ را برای کمک به بهداشت و درمان عمومی در انگلیس صرف کرده است."

در ادامه تعدادی از نقاشی‌های دیواری بنکسی، هنرمند سرشناس انگلیسی، را مشاهده می کنید:

بنکسی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین