ایران آرت: تازه‌ترین مجموعه آثار پیمان رحیمی زاده با نام "چریکه خاموش" در گالری مژده به تماشا گذاشته شده است.

تابلوهایی در اندازه های کوچک در قاب هایی تک نفره، زن هایی را روایت می کنند که گرفتار رنج اند. سیاه سفیدی زمینه که لبریز از خاکستری تند است بر تلخی سوژه ها می افزاید اما روح منتقدانه حاکم بر اثر سبب می شود مخاطب با کارها همذات پنداری کند، هنرمند این آثار معتقد است بازتاب دادن این تلخی لازم است، رحیمی زاده می گوید:" برای اصلاح وضع موجود زنان در دنیا چاره ای غیر از نمایش دادن آن نیست. "

او تاکید دارد: " تصاویر خلق شده برش‌هایی از اتفاقات تلخ و نابرابری ست که در طول تاریخ در سراسر دنیا علیه زنان به وجود آمده و بیانگر دردی فروخورده است. زنان اما زیر این فشارها همچنان ایستاده‌اند و به راه ادامه می‌دهند."

در این نمایشگاه ۲۵ اثر که همگی در سال ۲۰۲۰ و با تکنیک میکس مدیا خلق شده‌اند ارائه شده است.

چریکه خاموش تا چهارم آبان ماه ۱۴۰۰ در گالری مژده به نشانی سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، کوچه هجدهم شرقی، پلاک ۲۷ به نمایش است و علاقمندان می توانند با رعایت تمامی قوانین بهداشتی و فاصله اجتماعی از این آثار دیدن کنند.

کد خبر: 61896 |

ویدئو: نمایشگاه پیمان رحیمی‌زاده در گالری مژده

خالق مجموعه چریکه خاموش می‌گوید: تصاویر خلق شده برش‌هایی از اتفاقات تلخ و نابرابری ست که در طول تاریخ در سراسر دنیا علیه زنان به وجود آمده و بیانگر دردی فروخورده است. زنان اما زیر این فشارها همچنان ایستاده‌اند و به راه ادامه می‌دهند.

ارسال نظر