کد خبر: 62621 A

ویدئو: رنگ‌های هنرمند پاپ‌آرت آرژانتینی در جشنواره هنر طراحی توکیو

ویدئو: رنگ‌های هنرمند پاپ‌آرت آرژانتینی در جشنواره هنر طراحی توکیو

نمایشگاه آثار هنرمند مطرح آرژانتینی «جولیو لو پارک» در ژاپن و در جریان جشنواره هنر طراحی توکیو ۲۰۲۱ برگزار شد.

ایران‌آرت: نمایشگاه آثار هنرمند مطرح آرژانتینی «جولیو لو پارک» در ژاپن و در جریان جشنواره هنر طراحی  (DESIGNART Tokyo 2021) برگزار شد.

به گزارش ایران‌آرت به نقل از دیزاین‌بوم؛ «جولیو لو پارک» که قالبا با گرایش هنری پاپ‌آرت و هنر جنبشی-حرکتی شناخته شده و یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین هنرمندان هنر معاصر کشور آرژانتین می‌باشد؛ نمایشگاه آثار خود را با عنوان «color at stake» که بر استفاده بهینه، تقویت و نیروی محرکه رنگ‌ها تمرکز دارد؛ ارائه کرده است. علاوه بر این، فضای نمایشگاهی پر از نورِ لو پارک، توسط «رنزو پیانو» معمار مشهور ژاپنی طراحی شده است

PicsArt_11-14-10.25.53

دیزاین بوم در گزارش خود از این نمایشگاه افزوده است: آثار این مجموعه از درجه‌های مختلف سیاه و سفید آغاز و با استفاده از ۱۴ طیف رنگی که هنرمند از ابتدای فعالیت جدی هنری خود پیش بینی کرده بود، گسترش و توسعه یافته است. این هنرمند ۹۳ ساله از سال ۱۹۵۹ با استفاده از چهارده طیف رنگی و ایجاد یک دایره کروماتیک کامل، امکان جابجایی‌های بی‌پایان را در آثارش جستجو کرده است. همانطور که لو پارک می‌گوید؛ این آثار، امکان مشارکت و نزدیکی تماشاگر را با اثر، بدون دانش و الزامات هنری چون تاریخ هنر یا فیزیک و علم نور، بی‌واسطه و خالص فراهم می‌کند.

ویدیویی متشکل از تصاویر آثار و فضای نمایشگاهی این مجموعه رنگی را ببینید:

 

رنزو پیانو دیزاین بوم جولیو لو پارک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین