ایران‌آرت: نمایشگاه NFTism که مجموعه‌ای از گالری‌‌های مجازی در جهت بررسی ارتباط چندسویه‌ی معماری با تعاملات اجتماعی، فرهنگی و هنری در جهان ماوراء و فضاهای سایبری می‌باشد، در آرت بازل میامی افتتاح شده است.

نمایشگاه NFTism معرف محیط های مجازی‌ست که ارتباط انسان با انسان را از طریق شبکه های کامپیوتری امکان پذیر می‌سازند. این فناوری‌ها در صورت پایه‌ریزی و پشتیبانی اقتصادی قادر خواهند بود؛ ضمن حمایت از تولیدات فرهنگی، در زمینه‌های گوناگون هنری چون موزه‌های هنر‌ مجازی و هنرهای دیجیتالی از طریق دستگاه‌های مختلفی‌ چون مرورگرهای دسکتاپی، برنامه‌های تلفن همراه و تلویزیون‌های هوشمند، به رشد چشمگیر تعاملات اجتماعی و فرهنگی کمک‌ کنند.

معماران زاها حدید نیز با انتشار این ویدیو، که علاوه بر اصول ذکر شده، جزییاتی چون طراحی یک ماشین، قایق، میز مجسمه‌سازی و... که برخی از آن‌ها از طرح‌های شخصی زاها حدید نیز بوده‌اند؛ حضور خود در نمایشگاه مجازی را به اشتراک گذاشته است.

کد خبر: 63056 |

ویدئو: گالری‌های مجازی در جهان‌ ماوراء / طراحی زاها حدید در آرت بازل میامی

نمایشگاه NFTism که مجموعه‌ای از گالری‌‌های مجازی در جهت بررسی ارتباط چندسویه‌ی معماری با تعاملات اجتماعی، فرهنگی و هنری در جهان ماوراء و فضاهای سایبری می‌باشد، در آرت بازل میامی افتتاح شده است.

ارسال نظر