کد خبر: 70906 A

اتریوم Atrum ریاض | Heal

اتریوم Atrum ریاض با Heal و هنر درمانگر آمد

اتریوم Atrum ریاض با Heal و هنر درمانگر آمد

پلتفرم اتریوم ریاض نمایشگاهی با موضوع سلامت روان و هنر درمانگر برگزار کرد.

ایران آرت : رسانه هنر روز خاورمیانه ArtDayMe خبر داد اتریوم Atrum یک نمایشگاه هنری قابل توجه ترتیب داده است که آثار هنری شگفت انگیز هنرمندان با استعداد را به نمایش می گذارد تا از قدرت هنر به عنوان وسیله ای برای درمان و ابراز وجود استفاده کند، زیرا نقش مهمی در زندگی روزمره ما ایفا می کند و بیشتر است. نه فقط وسیله ای برای سرگرمی یا فرار به دنیای فانتزی.

این نمایشگاه که Heal نام دارد از 2 نوامبر شروع شده و امروز 7 نوامبر در منطقه مالی ملک عبدالله در ریاض به کار خود پایان داد.

سارا سلطان Sara Sultan, کیوریتور این نمایشگاه، یکی از بنیانگذاران و مدیر خلاق Atrum Art است.

گالری Atrum از هنرمندان نوظهور در عربستان سعودی و خارج از آن حمایت و تلاش می کند دانش جمعی را در جامعه خلاق افزایش می دهد.

آتروم Atrum ریاض | Heal

اتریوم درباره این نمایشگاه استیتمنت منتشر و اعلام کرده است: این نمایشگاه با برجسته کردن آثارشان و تسهیل ارتباط علاقمندان به هنر و فرهنگ با آنها و دستیابی به آثارشان، خطوط بین مجموعه‌داران هنری و هنرمندان الهام‌بخش را محو می‌کند، چرا که «اتروم» حلقه‌ای بین هنرمندان و هنردوستان است.

انتخاب "Heal" به عنوان تیتر و سویه نمایشگاه ، نشان دهنده تعهد "Atrum" در افزایش آگاهی از سلامت روان است، به ویژه با وجود بسیاری از افراد که ترجیح می دهند در مورد مشکلات خود صحبت نکنند.

این نمایشگاه تحت حمایت مرکز مالی ملک عبدالله "KAFD" و شرکت "Lucid" و شرکت "Constantine KSA" و همچنین "Backyard Experiential" به عنوان حامی هنر دیجیتال برگزار شده است ، این شرکت ها از هنر و فرهنگ حمایت می کنند و از همه جنبه ها به محیط زیست و سلامت جامعه اهمیت می دهند. درباره Atrum در وب سایت اتریوم نوشته شده است: "ما یک پلتفرم نمایشگاه مجازی هستیم که به ارائه زندگی هنرمندانه برای غنی سازی تجربیات خلاقانه زندگی روزمره اختصاص یافته است. ما متعهد به حمایت از هنرمندان نوظهور در عربستان سعودی و فراتر از آن، افزایش دانش جمعی در داخل هستیم. دنیای خلاق و پر کردن شکاف بین مجموعه داران و هنرمندانی که به طور مداوم ما را الهام می بخشند تا زندگی هنری بیشتری داشته باشیم.

اتریوم سارا سلطان Sara sultan KFD اتریوم ریاض
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین