عبدالله السعدی Abdullah Al Saadi نماینده امارات در بینال ونیز ۲۰۲۴ و گزیده آثارش/عکس ها

عبدالله السعدی Abdullah Al Saadi هنرمند برجسته اماراتی نماینده این کشور در شصتمین بینال ونیز است که آوریل ۲۰۲۴ برپا می شود.

ایران آرت : عبدالله السعدی Abdullah Al Saadi در سال ۱۹۶۷ به دنیا آمد و در حال حاضر در خورفکان، در امارات متحده عربی زندگی و کار می کند. 

به نوشته رسانه هنر روز خاورمیانه   ArtDayME السعدی یکی از نسل پیشگام هنرمندان اماراتی است؛ فعالیت های هنری او شامل طراحی، نقاشی، مجسمه سازی و هنرهای جدید مانند اینستالیشن است.

بازتاب روابط بین افراد و محیط طبیعی و اجتماعی آنها فصل مشترک اندیشگی آثار السعدی ست.

کشف و شهود در کنش هنری السعدی مرکز توجه است؛ او از طریق فرآیندهای جمع‌آوری، نمایه‌سازی و بایگانی، بازتاب روش‌های دقیق تحقیق و طبقه‌بندی علمی، تولید شده با کاربرد ذن‌مانند آثارش را خلق می کند. او به تأمل در مورد سنت و رابطه متغیری که ممکن است با جهان فیزیکی داشته باشد متمرکز است. انگیزه های هنر او به ویژه در زمینه شهرنشینی سریع امارات متحده عربی طنین انداز است. 

السعدی آثار خود را به طور گسترده در مکان های محلی و بین المللی به نمایش گذاشته است. در اکتبر ۲۰۲۳ اعلام شد که عبدالله السعدی نماینده امارات در شصتمین نمایشگاه بین المللی هنر La Biennale di Venezia یا دوسالانه ونیز است که در آوریل ۲۰۲۴ حوالی اردیبهشت سال خورشیدی پیش رو افتتاح می شود. منتخبی از آثار این هنرمند برجسته اماراتی را ببینید.

کد خبر: 71459
لینک کوتاه: https://www.iranart.news/fa/tiny/news-71459
هنرمند اماراتی عبدالله السعدی Abdullah Al Saadi
سایر گزارش های تصویری