کد خبر: 71624 A

دوسالانه نقاشی دامون فر | فرح اصولی | مریم خوانساری

دوسالانه نقاشی دامون فر و افزایش سن شرکت کنندگان تا 30 سال / تمدید مهلت شرکت تا چهاردهم اسفند / اندازه آثار تا دو متر

دوسالانه نقاشی دامون فر و افزایش سن شرکت کنندگان تا 30 سال / تمدید مهلت شرکت تا چهاردهم اسفند / اندازه آثار تا دو متر

دوسالانه نقاشی دامون فر اعلام کرد نظر به درخواست های مکرر هنرمندان و مشورت اساتید، فقط در این دوره آثار نقاشان زیر 30 سال را هم پذیرش می کند.

ایران آرت : مریم خوانساری، دبیر دوسالانه نقاشی دامون فر گفت: نظر به درخواست های مکرر هنرمندان و مشورت اساتید، با توجه به عدم برگزاری این رویداد در پنج سال گذشته و ضرورت بازتاب آثار هنری در این مدت، فقط در هشتمین بینال، آثار نقاشان 30 سال را هم پذیرش می کند.

او در عین حال اعلام کرد: زمان مهلت شرکت در هشتمین دوسالانه نقاشی دامون فر تا چهاردهم اسفند تمدید شد و همچنین از منظر ابعاد، بزرگترین ضلع هر اثر ارسالی می تواند تا 200 سانتی‌متر باشد.

 فرح اصولی ریاست شورای داوری هشتمین دوسالانه نقاشی دامون فر را به عهده دارد، می می امینی، ایمان صفایی، مقداد لرپور و آیدین خانکشی پور هیات انتخاب آثار و بیتا فیاضی و مهرداد محب علی به عنوان داوران مرحله نهایی هستند.

علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و تکمیل فرم شرکت در دوسالانه به سایت www.iranartfestival.com مراجعه کنند و آثارشان را در همین سایت آپلود کنند."

جایزه نفر اول 70 میلیون تومان، جایزه نفر دوم 30 میلیون تومان و جایزه نفر سوم 20 میلیون تومان است.

 موضوع و تکنیک آثار آزاد است و از منظر ابعاد، بزرگترین ضلع هر اثر ارسالی می تواند تا 200 سانتی‌متر باشد و مشخصات فایل با فرمت JPG ، ضلع بزرگتر حداکثر 1200 پیکسل، حجم 500 کیلو بایت باید باشد.

 تعداد آثار ارسالی حداقل 3 اثر و حداکثر 5 اثر است و همه آثار باید در 4 سال اخیر خلق شده باشد.

هشتمین دوسالانه نقاشی دامون فر

نمایشگاه هشتمین دو سالانه دامون فر در پلتفرم هشتم در آوا پلت خواهد بود و مراسم اختتامیه و اهدای جوایز 28 اردیهشت 1403 در نشانی تهران، خیابان موحد دانش (اقدسیه)، نبش فیروزبخش، مجتمع آوا پلت، پلت فرم هشتم برگزار می شود.

هشتمین دو سالانه نقاشی دامون فر با همکاری آوا پلت 8the platt of AVA PLATT و حمایت لیمیت لاینز LimitLines ، گالری اینفو ، فابر کاستل Faber-Castell، وینزور و نیوتن Winsor & Newton، پ ب اُ Pebeo،  کویلو Quilo ، شنایدر Schneider و الیگیتور Alligator و گراف فون فابرکاستل Graf von Faber-Castell برگزار می شود.

شایان ذکر است پیج اینستاگرام DamonfarGallery نیز در دسترس علاقمندان است.

دوسالانه نقاشی دامون فر ایمان صفایی فرح اصولی مریم خوانساری می می امینی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین