شب های دبی کالکشن با A.R.M و HUNA / رازهای مجموعه داری هنری/عکس ها

دبی کالکشن Dubai Collection Nights با همکاری A.R.M و HUNA سلسله نشست و تورهایی درباره مجموعه داری هنری برگزار کرد.

ایران آرت : شب‌های دبی کالکشن Dubai Collection Nights مجموعه‌ای از رویدادهای یک هفته‌ای است که بین ۱۵ تا ۲۱ مارس ۲۰۲۴ برگزار شد تا افکار عمومی را به معنای مجموعه داری هنری آشنا کند.

این ابتکار که در مکان‌های مختلف شهر دبی برگزار می‌شود، بستری را برای مخاطبان محلی فراهم می‌کند تا آثار هنری اولین مجموعه سازمانی دبی را ببینند و با هنرمندان، حامیان و متخصصان هنر ارتباط برقرار کنند.

شب های مجموعه دبی میزبان میزگردهایی با عنوان "هنر جمع آوری" بود. دبی کالکشن گروهی از مجموعه داران را گرد هم آورد تا رازها و شیوه های منحصر به فرد جمع آوری هنری خود را به اشتراک بگذارند.

در نخستین بحث ها با مدیریت هاله خیاط Hala Khayat ، نادین کانسو Nadine Kanso، جورج سالامون George Salamoun ، جمیل حلاک Jamil Hallak و چارلز ال سیداوی Charles Al Sidawi درباره اهمیت رو به رشد مجموعه‌داران، رویکردهای استراتژیک و تمرکز آنها بر حمایت از هنرمندان را بررسی کردند.

چگونگی تمرین برای کلکتور شدن و نیز توسعه صحنه هنری امارات از همین منظر در این نشست ها بررسی شد.

در نشستی دیگر از این سلسله فرهاد بختیار Farhad Bakhtiar ، عمر الگورگ Omar Al Gurg و رکش کومار Rakesh Kumar در گفتگو با بندیتا گیونه Benedetta Ghione مجموعه‌داران هنری توسعه و تکامل صحنه هنری امارات متحده عربی و نقش محوری آنها در حمایت از اکوسیستم خلاق بحث و گفت و گو کردند.

دیدار از کلکسیون هونا در یک ساختمان رزیدنسی هنری بخش دیگر برنامه دامنه دار دبی کالکشن است: تور A.R.M در مجموعه ساختمانی H Residence توسط HUNA یکی دیگر از رویدادهای شب های مجموعه دبی 2024 بود که ایران آرت به زودی گزارش مبسوط از آن منتشر خواهد کرد.

این تور به رهبری هاله خیاط Hala Khayat مهمانان را به یکی از هیجان انگیزترین و آینده نگرترین مجموعه های هنری سازمانی در امارات برد. این رویداد فرصتی را برای آشنایی با آثار هنرمندانی از جمله شلخا ال مزرو Shalkha Al Mazrou پابلو سیکویر، اسماعیل رندال ویکس و آلیا احمد بود.

 

کد خبر: 71807
لینک کوتاه: https://www.iranart.news/fa/tiny/news-71807
دبی کالچر Dubai Culture فرهاد بختیار دبی کالکشن Dubai Collection هاله خیاط Hala Khayat HUNA A.R.M عمر الگورگ Omar Al Gurg راکش کومار Rakesh Kumar بندیتا گیونه Benedetta Ghione عمر الجورج Omar Al Gurg جورج سالامون George Salamoun رکش کومار Rakesh Kumar
سایر گزارش های تصویری