کد خبر: 9774 A

جایزه 3 هزار دلاری برای عکاسان / فراخوان مسابقه بین‌المللی عکاسی هنرهای زیبا

جایزه 3 هزار دلاری برای عکاسان / فراخوان مسابقه بین‌المللی عکاسی هنرهای زیبا

مسابقه بین‌المللی عکاسی هنرهای زیبا برگزار می‌شود.

ایران آرت: این رویداد هنری که به دنبال کشف استعدادهای درخشان در زمینه هنر عکاسی و معرفی آن به جهان است در دو بخش حرفه‌ای و آماتور علاقمندان را به رقابت فرا می‌خواند.

از دید این رویداد بین‌المللی عکاسان حرفه‌ای کسانی هستند که حداقل نیمی از درآمد خود را از عکاسی کسب می‌کنند، رده آماتور نیز عکاسانی تلقی می‌شوند که درآمد اصلی خود را از عکاسی تهیه نمی‌کنند. ضمنا کلیه شرکت‌کنندگان باید سن بالاتر از 18 سال داشته باشند و هزینه‌های ورود از 15 دلار آغاز می‌شود (اطلاعات تکمیلی در خصوص هزینه‌ها در سایت مسابقه درج شده است).

شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به صورت تک عکس و مجموعه به مسابقه ارسال نمایند، مجموعه عکس می‌تواند شامل دو تا پنج تصویر باشد که در رابطه با یک موضوع و با عنوان مشترک خلق شده‌اند.

تمام آثار منتشر شده و منتشر نشده در این رویداد مورد پذیرش قرار می‌گیرد.

گفتنی است هیئت داوران پس از بررسی آثار در بخش حرفه‌ای یک جایزه بزرگ به مبلغ 3000 دلار و در بخش آماتور جایزه‌ای به مبلغ 2000 دلار اهدا می‌نماید. اسامی برندگان در تاریخ 15 آوریل 2018 (26 فروردین سال 1397) اعلام خواهند شد.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار حداکثر تا تاریخ 15 اکتبر 2017 (23 مهرماه سال 1396) به سایت:  https://fineartphotoawards.com مراجعه کنند.

 

 

مسابقه عکاسی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین