کد خبر: 24624 A

گالری ایده

 

گالری ایده

گالری ایده

از مهرماه سال 1388 با هدف معرفی هنرمندان جوان با استعداد ایرانی و تشویق و حمایت از کوشش آنان, معرفی آثار هنرهای تجسمی معاصر ایران و ارائه خدمات مشاوره و کارشناسی آثار هنری فعالیت خود را آغاز کرده است.

این نگارخانه تلاش می‌کند با عرضه آثار هنرمندان حرفه‌ای و همچنین با معرفی و نمایش آثار هنرمندان جوان و استعدادهای نو، مسیر شکوفائی و پیشرفت استعدادهای جوان را فراهم نماید.

گالری ایده که به تکنولوژی پیشرفته مجهز شده است، با ایجاد تجربه ای نوین برای بازدیدکنندگان تمامی شاخه های هنرهای تجسمی اعم از نقاشی، مجسمه، عکاسی، نقاشیخط، کاریکاتور، هنرهای مفهومی، نگارگری، نمایش فیلم و چیدمان را فراهم می سازد.

جایگاه شایسته گالری ایده و ارتباطات گسترده آن با فعالان حوزه فرهنگ و هنر، بستر مناسبی برای معرفی هنرمندان و آثار ایشان را فراهم آورده است.

 

گالری ایده در اینستاگرام : idea.galleryy

آدرس : تهران، کریم خان، خیابان سنایی، خیابان هجدهم، شماره 26   

شماره تماس :  02188348720

 

انتشارات ایده

 

انتشارات ایده

انتشارات ایده با نشر ایده‌های نو در حوزه‌های تخصصی هنر، تبلیغات و بازاریابی فعالیت می کند و برای حمایت از نویسندگان جوان و اساتید بزرگ کشور به نشر آثار در این زمینه ها می پردازد. انتشارات ایده معتقد است نشر آثارهنری به رشد و پویایی جامعه هنری کمک بسزایی می کند به همین منظور قصد دارد با نشر اینگونه آثار اعم از تألیف و ترجمه، بخشی از کمبود منابع در این رشته ها را جبران نماید.همچنین تعالی و هم افزایی دانش تبلیغات و بازاریابی نیز در گرو به اشتراک گذاری تألیف و ترجمه آثار ارزنده این دانش است. برای تحقق این مهم، انتشارات ایده با نگاه وسواس گونه خود، آثار برجسته را برگزیده و منتشر می نماید و همچنان در همکاری با اساتید و مترجمان خبره کشور درصدد توسعه دانش به روز و حمایت از جامعه متخصص و دانش پژوه کشور است.

 

 

صفحه اجتماعی : ideapublication

www.ideapublication.ir

 

مدرسه هنری ایده

 

مدرسه هنری ایده

مدرسه هنری ایده به عنوان یک موسسه غیر دولتی با هدف آموزش، پژوهش و تولید در عرصه فرهنگ و هنر در سال 1387 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجازه فعالیت گرفت. با انگیزه توسعه و رشد خلاقیت ها و اعتلای هنر ایران و به منظور بازنگری در ساختار فعالیت ها و سازماندهی هنرهای تجسمی ایران، به عنوان یکی از ارکان اشاعه فرهنگ و هنر ایرانی با برگزاری نمایشگاه های متوالی در گالری ایده مشارکت دارد. شیوه های موثر آموزشی، تعهد به کیفیت، تمایز در مسئولیت پذیری، دانش پژوه محوری، هدف گرایی، ساختن آینده ای بهتر و پرورش ایده و خلاقیت از ارزش های کلیدی ایده می باشند.

در بخش آموزش دوره های تخصصی مدرسه ایده در سطوح مختلف تجربی و حرفه ای در دوره های تخصصی گرافیک، نقاشی، تصویرسازی، طراحی وب، چاپ و بسته بندی، عکاسی، انیمیشن، نرم افزارهای گرافیک و ... برگزار می شود. این دوره ها کمک شایانی به علاقمندان رشته های هنری می کند تا توانمندی های خود را شناسایی و سمت و سویی حرفه ای برای هنر خود آغاز کنند. رویکرد تازه در طراز جهانی آموزش، پایه گذاری حرکتی نو به صورت دوره های کوتاه مدت است. سطح کیفیت آموزش ها، موجب شده است تا هنرجویان و علاقمندان هنر، پاسخی برای نیازهای علمی و تکنیکی خود در دوره های آموزشی آن بیابند.

 

صفحه اجتماعی : idea.school

وبسایت مدرسه هنری ایده : www.ideaschool.ir

آدرس : تهران، کریم خان، خیابان سنایی، خیابان هجدهم، شماره 26   

شماره تماس :  02188823625 - 02188823387

 

هنرهای تجسمی گالری ایده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین