کد خبر: 1038 A

بازداشت بازیگر معترض

بازداشت بازیگر معترض

پلیس نیویورک شایا لابوف را در جریان یک پروژه هنری بازداشت کرد.

ایران آرت : شایا لابوف در اولین ساعات روز پنجشنبه، ظاهراً پس از درگیری فیزیکی با یک مرد دیگر مقابل موزه‌ای در شهر نیویورک بازداشت شد.

بازیگر 30 ساله از زمان برگزاری مراسم تحلیف دونالد ترامپ در جمعه پیش، بیرون این موزه رو به یک دوربین زنده، شعار "او ما را از هم جدا نخواهد کرد" سر می‌داد.

شایا لابوف

به گزارش یواس‌ای‌تودی، سخنگوی اداره پلیس نیویورک گفت لابوف بیرون موزه "تصویر متحرک" در کوئینز، شال گردن یک مرد 25 ساله را - که هویتش اعلام نشده است – کشید و صورتش را زخمی کرد. او همچنین مرد جوان را هل داد.

لابوف که امسال فیلم موفق "عزیز آمریکایی" را روی پرده سینماها داشت، چند روز اول ریاست جمهوری ترامپ را با رقصیدن و سر دادن شعار "او ما را از هم جدا نخواهد کرد" مقابل موزه گذرانده است. پخش زنده تصاویر او بخشی از یک پروژه هنری است که لابوف و دو همکارش قصد دارند تا چهار سال آینده در 24 ساعت روز اجرا کنند.

دوربین از صبح روز تحلیف فعال شد و یک وبسایت نیز راه‌اندازی شده است که از عامه مردم می‌خواهد در پروژه شرکت کنند. حضور لابوف در پروژه دائمی نیست.

بازیگر فیلم‌های "ترانسفرمرها" و "ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین" اوایل این هفته به آسوشیتدپرس گفت که پروژه او نه "ضد ترامپ" بلکه بیشتر "ضد جدایی" است. او گفت: فقط می‌گویم با هم مهربان باشیم.

لابوف به تازگی بازی در فیلم "بورگ/مک‌انرو" به کارگردانی یانوس متز پدرسن را به پایان رساند که فیلمی درام درباره مسابقه پایانی بین بیورن بورگ تنیسور سوئدی و جان مک‌انرو تنیسور آمریکایی در ویمبلدون 1980  است. لابوف نقش مک‌انرو را بازی کرده است.

 

شایا لابوف
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین