کد خبر: 10994 A

ما همسایه فلانی هستیم!

ما همسایه فلانی هستیم!

مطرح شدن به عنوان صاحب ویلا، منبع درآمد جدید تعدادی از چهره‌های سینما و تلویزیون ایران است.

ایران آرت:  سلبریتی‌ها در همه دنیا نه تنها امکان کسب درآمد از راه هایی جدا از شغل خود را دارند، بلکه عده دیگری نیز می توانند با استفاده از شهرت آنها درآمد بالایی کسب کنند. به این ترتیب ارتباط میان چهره های مطرح با صاحبان سرمایه، برای هر دو طرف جالب توجه است.

در ایران هم تعدادی از سلبریتی‌ها و چهره‌های پرطرفدار سینمایی و ورزشی، توانسته‌اند در سال‌های اخیر با کارهایی مانند تبلیغ یک کالا درآمدهای قابل توجهی کسب کنند. اما به نظر میرسد این روزها بازار جدیدی برای آنها شکل گرفته است که بیش از آنکه ابتکار عمل سلبریتی‌ها باشد، مدل‌های تجاری صاحبان برخی کسب و کارها است.

واگذاری ویلا به سلبریتی‌ها برای ارزش مضاعف یافتن مجموعه‌های ویلا در مناطق مختلف شمال کشور، رویکردی است که در گذشته نیز وجود داشت اما اکنون دامنه وسیع‌تری یافته است.

از گذشته، برخی صاحبان ویلا برای ارزش بخشیدن به یک مجموعه ویلا و حتی فروختن به قیمتی بالاتر از حد معمول، یکی از ویلاها را به قیمتی بسیار نازل به یکی از ستاره‌های مطرح فوتبال ایران یا یکی از بازیگران مطرح می‌فروختند. با توجه به رفت و آمد این چهره‌ها، بازارگرمی صاحب مجموعه ویلا برای فروش سایر ویلاها نتیجه می‌داد و عرضه مجموعه ویلا در کمال شگفتی با استقبال خریداران روبه رو می‌شد.

به گزارش تابناک، اکنون شمار سلبریتی‌هایی که این گونه یک شبه صاحب درآمدی میلیاردی می‌شوند، دو رقمی شده و بر خلاف گذشته این تجارت محدود به انگشتان یک دست نمی شود. هم اکنون بسیاری از سلبریتی‌ها، برای چنین ویلاهایی اساساً رقمی پرداخت نمی‌کنند و کاملاً رایگان ویلا به نامشان سند می‌خورد و صاحب یک یا چند ملک میلیاردی در شمال ایران می‌شوند.

البته عدم حضور مکرر این چهره‌ها در ویلاهای واگذار شده و یا فروش سریع این ویلاها، باعث شده تا برخی ویلاسازان نیز دست به کار شوند و تمهیدات و تعهدات حقوقی در قبال واگذاری ویلا در نظر بگیرند. از جمله این تعهدات، عدم امکان واگذاری ویلا برای یک دوره زمانی مشخص (دو تا پنج سال) توسط سلبریتی به غیر و تعهد به بهره برداری مستمر از ویلاست.

 

 

 

ویلا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین