کد خبر: 11150 A

حضور دوباره آنجلینا جولی در این مالیفیسنت 2

حضور دوباره آنجلینا جولی در این مالیفیسنت 2

"جاشیم رونینگ" کارگردان فیلم سینمایی "دزدان دریایی کارائیب 5" کارگردانی نسخه دوم فیلم سینمایی "مالیفیسنت" را بر عهده گرفت.

ایران آرت: در حال حاضر حضور آنجلینا جولی در این فیلم قطعی شده و "جز باترورث" نگارش فیلمنامه این اثر فانتزی را بر عهده گرفته است.

شیطان یا پلید(Maleficent) دختری است که در یک خلنگ زار گسترده و زیبا به همراه پری‌ها و موجوداتی عجیب زندگی می‌کند. خلنگ زاری که در مجاورت قلمرو انسان هاست. وی دارای قلبی پاک و مهربان است.

مالیفیسنت 2

روزی نگهبانهای خلنگ زار به او خبر می‌دهند که دزدی کوچک جواهری را از دریاچه دزدیده و آن را پس نمی‌دهد. مالیفیسنت پیش دزد یا همان اِستِفن می‌رود و با زبانی نرم او را رام کرده و با او دوست می‌شود و به دوستی او هم اطمینان پیدا می‌کند زیرا زمانی که استفن با مالیفیسنت دست می‌دهد و به علت حساسیت مالیفیسنت به فلز (حلقهٔ دست استفن) دست مالیفیسنت می‌سوزد، استفن بسیار ناراحت شده و بلافاصله، با اینکه کودک فقیری هم بود، تنها جواهرش یعنی انگشتر خویش را به آب دریاچه می‌اندازد. در آن روز استفن به مالیفیسنت گفت که مادر و پدرش مرده‌اند و خود وی نیز بسیار فقیر بوده و در انبار غله زندگی می‌کند اما علاقه ای فراوان به پادشاه شدن و زندگی در قصر دارد.

سال‌ها بعد مالیفیسنت چون قوی‌ترین پری خلنگ زار بود ادارهٔ آن را بر دست گرفته و ملکهٔ آنجا می‌شود. اما با طمع انسان‌ها به سرزمین جادو (مورز) شرایط آبستن حوادث مختلف است.

مالیفیسنت 2 ادامه ای بر همین داستان است که هنوز در مورد زمان فیلمبرداری و اکران آن خبری داده نشده است.

 

منبع: میزان

آنجلینا جولی مالیفیسنت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین