کد خبر: 11194 A

جواد عزتی با یک کمدی سیاه روی صحنه تئاتر/ چالش آقا جواد با عطاران و گلزار

جواد عزتی با یک کمدی سیاه روی صحنه تئاتر/ چالش آقا جواد با عطاران و گلزار

جواد عزتی گفت به زودی تئاتری تحت عنوان «زندانی خیابان دوم» با بازی وی به روی صحنه می‌رود،

ایران آرتجواد عزتی  درباره این تئاتر توضیح بیشتری نداد؛ اما این نمایشنامه شناخته شده ای از نیل سایمون است که یک کمدی سیاه تلقی می شود.

او در پاسخ به این پرسش که با توجه به تجربه موفق‌اش در فیلم «ماجرای نیمروز» آیا در فیلم جدید محمد حسین مهدویان، «لاتاری» هم حضور دارد یا نه، گفت: «اکنون سر پروژه بهرام توکلی با نام «تنگه ابوغریب» هستم، بعد هم پروژه ابراهیم ابراهیمیان شروع می‌شود. هماهنگ کردن این پروژه‌ها سخت است اما اگر «لاتاری» پروانه ساخت بگیرد، صد در صد در فیلم محمد حسین مهدویان حضور دارم.»

او همچنین درباره اینکه آیا همکاری با کسانی چون رضا عطاران و رضا گلزار او را نگران نمی‌کند که تلاشش زیر سایه این اسامی قرار بگیرد، تاکید کرد: «من اصلا به این مساله فکر هم نمی‌کنم. این اتفاق نمی‌افتد چون هر شخصیت در فیلم کارکرد خودش را دارد.»

عزتی ادامه داد: «در «ماجرای نیمروز» شاید شخصیت پُررنگی نداشتم حتی می‌توانم بگویم آنچه هم بود گوشه و کنارش را در مشورت با آقای مهدویان حذف می‌کردیم، اما دیده شد. فکر می‌کنم هر شخصیتی در فیلم کار خودش را می‌کند و می‌تواند تاثیرگذار باشد به شرط اینکه خوب به آن پرداخته شود و بازیگر از عهده ایفای آن به خوبی برآید.»

 

محمد رضا گلزار رضا عطاران جواد عزتی محمد حسین مهدویان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین