کد خبر: 11422 A

محمد رضا گلزار آمریکن ایدل ایرانی می سازد

محمد رضا گلزار آمریکن ایدل ایرانی می سازد

خبر تازه این سوپراستار، جذاب و خواندنی ست و برای علاقمندان به شهرت یک فرصت ناب:

ایران آرت : محمدرضا گلزار ستاره‌ای است که از ابتدای دهه 80 درخشید و هنوز هم می‌درخشد.

گلزار ترانه می‌خواند، دستی بر ساز دارد، دوربین دوستش دارد و محبوب تماشاگران است.

او از پرده سینما تا قاب گوشی‌های هوشمند دیدنی است و بر هر صفحه‌ای لبخند بااعتمادبه‌نفس‌اش می‌درخشد و تصویر دقیقی است از ستاره‌ای که در 40سالگی حال‌وهوای یک جوان 20 ساله را دارد.  

روزنامه آسمان بعد از این مقدمه رمانتیک برای گلزار نوشته است: این روز‌ها این ستاره سینما برای ستاره‌پروری ایده‌ای دارد تا آسمان شهر پر شود از ستاره‌هایی با لبخندهای درخشان. گلزار که پیش‌تر گفته می‌شد قرار است برای تلویزیون و شبکه «نسیم» برنامه گفت‌وگومحور بسازد، ساخت برنامه برای تلویزیون را تکذیب کرده اما گفته است: «آن برنامه هیچ وقت جدی نشد و در حد گپ‌وگفت بود، اما به دنبال ساخت یک گات تلنت (مسابقه استعدادیابی) برای شبکه نمایش‌خانگی هستیم.»

این ستاره سینما در دهه‌ گذشته با فیلم‌هایی، مانند «کما» و «آتش‌بس»،  به ستاره سینمای ایران تبدیل شد. در این سال‌ها بارها از آغاز دوران افول او گفته شده است، اما همین سال گذشته او با فیلمی مثل «سلام بمبئی» نشان داد هنوز خیال ترک کردن صحنه را ندارد. گلزار همچنان بازیگری است که اگر تهیه‌کننده‌ای بخواهد فیلمی پرفروش و تجاری بسازد به او فکر می‌کند.

او هنوز می‌تواند بخشی از مخاطبان سینما را که از گذشته برای دیدن او به سینما می‌آمدند به سالن‌ها بکشاند، اما آن‌قدر باهوش هست که بداند نمی‌تواند برای ستاره‌بودن فقط متکی به بازیگری سینما باشد و باید نگاهی هم به ‌فعالیت در دیگر حوزه‌ها داشته باشد؛ از جمله این‌که این روزها بیشتر در پی برگزاری کنسرت است و در اینستاگرام هم برای تبلیغ کنسرت‌ها انرژی زیادی می‌گذارد. علاوه بر این‌ها، او سال‌های اخیر کوشیده است در خود سینما هم تجربه‌های متفاوتی داشته باشد. در این یکی دو سال اخیر بازی در فیلم‌هایی همچون «خشکسالی و دروغ» و «مادر قلب اتمی» سعی کرد کارنامه خود را کمی متنوع‌تر کند. خیلی از کارشناسان اعتقاد داشتند فروش بیش از دومیلیاردی این فیلم که اقتباسی از نمایشنامه «خشکسالی و دروغ» محمد یعقوبی بود، بیش از همه مدیون حضور گلزار بوده است.

او نشان داد با نزدیک به سه دهه ستاره‌بودن بالا و پایین این کار را بلد است؛ پس غیر‌منطقی نیست که به فکر تربیت ستاره باشد.

البته ایران آرت و خوانندگانش منتظر خواهد ماند تا ببینند این برنامه شبیه نمونه های بین المللی "امریکن ایدل" است که در زمره برترین برنامه های تلویزیونی ست یا اینکه فضای متفاوتی خواهد داشت؟ 

محمد رضا گلزار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین