کد خبر: 1166 A

حامد کمیلی از ریسک در ایتالیا ایتالیا گفت

حامد کمیلی از ریسک در ایتالیا ایتالیا گفت

کمیلی : امسال جای بزرگانی که همه ما به آن‌ها افتخار می‌کنیم و پرچم‌داران سینمای ایران هستند خالی ست.

ایران آرت : سمیرا افتخاری : حامد کمیلی بازیگر فیلم "ایتالیا ایتالیا" به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده در نشست خبری این فیلم در پاسخ به سؤال خبرنگار هنرآنلاین درباره ریسک بازی در یک کمدی فانتزی گفت: برای من بازی در نقش‌هایی که در آن‌ها تجربه نداشته‌ام، هیجان‌انگیز و جذاب  است.  این فیلم برای من همراه با ریسک بود، اما به عنوان بازیگری که بیشتر می‌خواستم تجربه جدیدی را داشته باشم این اتفاق افتاده است و امروز از این اتفاق خوشحالم.

وی ادامه داد: همچنین در این میان نباید جسارت کاوه را دست کم بگیریم. در زمانی که سینمای ایران در یک سمت‌وسویی حرکت می‌کرد که تقریباً می‌شد از فیلم‌ها به یک نگاه و ژانر کاملاً مشخص رسید و موجی از فیلم‌های اجتماعی را دیدیم که در یک فضا هستند، او جسارت بسیاری کرد تا در یک فضای متفاوت تجربه متفاوتی را پشت سر بگذارد.

کمیلی در پایان با اشاره به جای خالی بزرگان سینمای کشور در جشنواره امسال گفت: در جشنواره امسال جای بزرگانی در سینمای ما خالی است که خیلی دوست داشتیم در جشن سی و پنجم سینمای ایران  حضور داشتند، بزرگانی که همه ما به آن‌ها افتخار می‌کنیم و پرچم‌داران سینمای ایران هستند، کسانی چون کیانوش عیاری، احمدرضا معتمدی و فیلمسازانی  که فیلم‌هایی ساختند که باید این فیلم‌ها در جشنواره دیده می‌شد و با حضورشان به  جشنواره اعتبار می‌دادند. امروز جای این بزرگواران در بین ما خالی است و اگر حضور داشتند قطعاً جشنواره با شکوه‌ و احترام بیشتر همراه بود.

صباغ‌زاده نیز درباره پذیرش این نقش از سوی حامد کمیلی بیان کرد: ما گزینه‌های بسیاری برای این نقش داشتیم و حامد کمیلی آخرین گزینه ما بود، اما هیچ یک از دوستان حاضر نبودند این نقش را ایفا کنند، چرا که جسارت نداشتند و حاضر به ریسک نبودند، حامد کمیلی این ریسک را کرد و تلاش بسیاری برای این نقش کرد و به نظرم موفق شد.

 

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حامد کمیلی فیلم ایتالیا ایتالیا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین