کد خبر: 12108 A

حرف‌هایم در برنامه تلویزیونی سانسور می‌شود

حرف‌هایم در برنامه تلویزیونی سانسور می‌شود

ابوالفضل جلیلی درباره حضور خود در برنامه های مختلف تلویزیونی و همچنین داوری جشنواره های مختلف، اظهار کرد خیلی کارها را به خاطر رفاقت انجام می دهد.

ایران آرت: ابوالفضل جلیلی، کارگردان سینما درباره فعالیت این روزهای خود و اینکه بیشتر از فیلمسازی در برنامه های تلویزیونی و داوری جشنواره های مختلف حضور پیدا می کند، گفت: پدرم می گفت تا آخر عمر هیچ وقت رفیق بازی نکن چون آدم را بیچاره می کند ولی اگر این کار را انجام دادی تا آخر پای آن بایست، من هم بیشتر برنامه هایی که می روم به خاطر رفیق بازی است.

وی ادامه داد: البته وقتی در برخی برنامه ها می روم به من می گویند هر چیزی دلم می خواهد بگویم اما وقتی صحبت می کنم می گویند که مسئول پخش تصمیم گیرنده است؛ یعنی اگر حرف های من سانسور شود کاری از دست شان بر نمی آید.

جلیلی تأکید کرد: برای من فرقی نمی کند که با فیلم یا با برنامه تلویزیونی حرف خود را بزنم.

این کارگردان سینما با اشاره به ساخت فیلم «مسیر معکوس» که مراحل پایانی خود را طی می کند، به مهر گفت: به نظرم فیلم خوبی شده و امیدوارم انتظارم را برآورده کند.

وی در پایان یادآور شد: وقتی از من می پرسند کدام فیلم خود را دوست دارم می گویم، فیلم آینده ام را. هیچوقت متوقف نمی شوم و همیشه سعی می کنم رو به جلو حرکت کنم. امیدوارم «مسیر معکوس» هم فیلم خوبی باشد.

 

 

ابوالفضل جلیلی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین